قوانین ست کردن انواع گوشواره ها با استایل زنانه

طلا و جواهر اقتصاد 100 : در واقع گل میخ‌های کوچک جلب توجه آن چنانی نمی کنند. اگر قصد دارید موهایتان را پایین بیاورید، استفاده از گوشواره‌های خوش‌رنگ و بلند منطقی به نظر نمی‌رسد چرا که آن‌ها میان موهای شما پنهان می‌شوند.

قوانین ست کردن انواع گوشواره ها با استایل زنانه

1- گل میخ‌های کوچک

گوشواره‌های میخی کوچک برای مواقعی هستند که واقعاً نمی خواهید گوشواره بپوشید، اما داشتن سوراخ باز در لاله گوش می تواند به نظر برسد که فراموش کرده اید لباس بپوشید!

در واقع گل میخ‌های کوچک جلب توجه آن چنانی نمی کنند. اگر قصد دارید موهایتان را پایین بیاورید، استفاده از گوشواره‌های خوش‌رنگ و بلند منطقی به نظر نمی‌رسد چرا که آن‌ها میان موهای شما پنهان می‌شوند.

در این صورت ممکن است بهتر باشد یک گوشواره میخی کوچک یا یک جفت گوشواره نامتقارن انتخاب کنید که روی لاله گوش شما بنشیند.

2- گل میخ‌های بزرگ

گوشواره‌های میخی بزرگ‌تر می‌توانند با رنگ یا طرحی خاص برجسته شوند و جلب توجه کنند، اما با توجه به این که تنها لاله گوش شما را مزین می‌کنند، با یقه لباس یا یا روسری شما تداخلی ندارند.

3-  آویزان کوچک

گوشواره‌های آویز کوچک معمولا فاصله چندانی از لاله گوش شما نمی‌گیرند. این سبک گوشواره‌ها بیشتر مینیمال هستند و زیاد مورد توجه قرار نخواهند گرفت.

اما با این وجود، اگر یک مروارید درخشنده یا سنگ‌های رنگی مثل یاقوت سرخ یا زمرد از آن‌ها آویزان باشند، به اندازه کافی ظاهر شما را درخشنده نشان خواهند داد.

4- آویزان بلند

گوشواره‌های بلند روشی شگفت‌انگیز برای افزودن شخصیت به یک تاپ تک رنگ یا لباس ساده هستند.

شما می‌توانید گوشواره‌های عجیب و غریبی داشته باشید که رنگارنگ هستند اما بزرگ نیستند. هنگامی که از گوشواره‌های بزرگ استفاده می‌کنید، درخشش و زیبایی گوشواره‌ها توجه و تمرکز را روی چهره شما نگه می‌دارد؛ پس توصیه می‌شود از پوشیدن گردنبند صرف نظر کنید.

شما می‌توانید با پوشیدن گوشواره بلند و درخشانی در یک گوش و ریختن موهای خود در سمت دیگر صورتتان ظاهری زیبا و چشم‌نواز داشته باشید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما