پیش بینی بازار طلا فردا 5 اردیبهشت

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار آسیب های مالی زیادی شده اند و ابراز امیدواری کرد مسئولان نسبت به این صنعت نگاه ویژه ای داشته باشند.

 پیش بینی بازار طلا فردا 5 اردیبهشت

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت اونس جهانی امروز وارد کانال 2200 دلاری شده و با 65 دلار کاهش به 2294 دلار رسید در ایران نیز قیمت طلا و سکه چند روزی است به دلیل کاهش اونس جهانی و نرخ ارز روند کاهشی یافته است به طوری که سکه طرح جدید وارد کانال 42 میلیونی شد.

بذرافشان درباره پیش بینی قیمت طلا و سکه گفت:باید دید تا پایان هفته روند اونس جهانی و نرخ ارز به کدام سو می رود اما احتمالا قیمت ها با نوسان یک تا 3 درصدی داد و ستد خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار آسیب های مالی زیادی شده اند و ابراز امیدواری کرد مسئولان نسبت به این صنعت نگاه ویژه ای داشته باشند.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 950 هزار تومان کاهش ، قیمت سکه طرح قدیم با 400 هزار تومان کاهش ،قیمت نیم سکه با 300 هزار تومان کاهش، ربع سکه با 400 هزار تومان کاهش ،قیمت سکه های بانک مرکزی نیز با 100 هزار تومان کاهش و هر گرم طلای 18عیار نیز با 95 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته در این لحظه داد و ستد می شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما