پیش بینی بازار طلا فردا 10 اردیبهشت

طلا و جواهر اقتصاد 100 : نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت قیمت طلا و سکه چند روزی است که ریزشی شده به طوری که قیمت سکه امروز وارد کانال 40 میلیونی شده است

پیش بینی بازار طلا فردا 10 اردیبهشت

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت اونس جهانی امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی 2338 دلار ثات ماند در ایران نیز قیمت طلا و سکه به دلیل کاهش نرخ ارز و رکود و کاهش تقاضا در بازار امروز هم به کاهش خود ادامه داد به طوری که سکه وارد کانال 40 میلیونی شده است.

شربیانی گفت: در حال حاضر رکود بر صنعت طلا همچنان حاکم است و هیچ گونه تقاضایی وجود ندارد و امیدوارم رونق هر چه زودتر به این صنعت بازگردد.

وی خاطر نشان ساخت باید دید اونس جهانی و نرخ ارز فردا به چه سمتی خواهد رفت زیرا با نوسان هر کدام از این عوامل قیمت طلا و سکه نیز تغییر خواهد کرد.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با یک میلیون و 150 هزار تومان کاهش ، قیمت سکه طرح قدیم با یک میلیون تومان کاهش ،قیمت نیم سکه با 600 هزار تومان کاهش، ربع سکه با 400 هزار تومان کاهش ،قیمت سکه های بانک مرکزی نیز بدون تغییر و هر گرم طلای 18عیار نیز با 90 هزار تومان کاهش نسبت به روز پنج شنبه در این لحظه داد و ستد می شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما