اولین موبایل صوتی اینترنتی جهان

اقتصاد ۱۰۰ -برند چینی Moondrop، سازنده هدفون مانیتورینگ استودیویی{IEM`s} پرده از رخ اولین گوشی هوشمند خود به نام MIAD 01 برداشت.

اولین موبایل صوتی اینترنتی جهان

به گزارش گروه دانش و فناوری، این نام مخفف Mobile Internet Audio Device یا موبایل صوتی اینترنتی است که در وهله اول یک گوشی با اولویت صوتی است که به اینترنت متصل است.

درواقع یک گوشی است که به عنوان پخش کننده صوتی HiFi با بدنه براق و باریک مورد استفاده قرار می‌گیرد و رابط ۳.۵ و ۴.۴ میلیمتری دارد و عملکرد روانی را برای استفاده روزانه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در تصویر منتشر شده، پشت گوشی را شاهدیم که به رنگ روشن عیان شده و دوربین دوگانه را همراه با نام تجاری گوشی در خود جای داده است.

در همینجا به عنوان تبلیغ از وجود جک هدفون دوگانه آگاه می‌شویم اما در تصویر چیزی دیده نمی‌شود، شاید به این دلیل که در لبه‌های بالایی دستگاه نصب شده‌اند.

گفتنی است جک ۴.۴ میلی متری صدای متعادلی را تولید می کند در حالی که ۳.۵ میلی متری دارای خروجی تک سر با پشتیبانی از میکروفون است.

تنها مورد دیگری که در تصویر قابل مشاهده است دکمه‌های پاور و ولوم در سمت راست گوشی است که به رنگ نارنجی تکمیل شده‌اند تا با دیگر هایلایت‌های نارنجی گوشی مطابقت داشته باشند. ظاهراً این گوشی دارای کناره‌های صاف با گوشه‌های تیز است.

گوشی MIAD 01 برای اولین بار در ماه فوریه، زمانی که یک دسته گوشی هوشمند در وب سایت Moondrop ظاهر شد، مورد توجه قرار گرفت.

صفحه‌ای که در زمان نگارش این مقاله بدون تغییر باقی مانده بود، نام MIAD 01 را به همراه علامت به زودی نشان می‌دهد. انتظار داریم به زودی صفحه با تصویر تیزر جدید آپدیت شود.

برند Moondrop یک برند صوتی چینی است که به دلیل ساخت و عرضه انواع IEM و سایر محصولات صوتی خود شناخته شده است.

این شرکت اخیراً به ساخت کیبوردهای مکانیکی با خروجی صوتی یکپارچه درجه یک صداپیشگی روی آورده است.

به نظر می رسد MIAD 01 در امتداد یک محصول با رویکرد «اول صدا» است. با این حال، این یک جهش بسیار بزرگ از IEM و صفحه کلید به سوی موبایل است، اما ما فقط باید منتظر باشیم تا شرکت جزئیات بیشتری را در مورد این دستگاه منتشر کند.

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما