با 4 میلیارد برای خرید خانه کجا را انتخاب می کنید؟ / پرند یا پردیس؟!

اقتصاد 100- جست‌وجوی اینترنتی در سایت‌های معتبر مزایای خرید خانه در پردیس و پرند را بررسی خواهد کرد.

با 4 میلیارد برای خرید خانه کجا را انتخاب می کنید؟ / پرند یا پردیس؟!

سرمایه‌گذاری برای خرید خانه در پردیس یا پرند

اگر قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت را دارید و بودجه شما دیگر کفاف خرید خانه در پایتخت را نمی‌دهد، به ناچار مجبورید که به یکی از شهرهای مجاور تهران سری بزنید؛ در سال‌های اخیر پردیس و پرند جزو نخستین انتخاب‌های پایتخت‌نشین‌ها بوده‌اند و هنوز نیز خواهان خود را دارند. طبق گزارش منتشرشده در فروردین ماه سال 1403، افراد بیشتری در سال گذشته به سراغ سرمایه‌گذاری در پردیس رفته‌اند و همین دلیل باعث شده که قیمت‌ها در این منطقه نیز بالا برود.

سکونت در پردیس یا پرند

اگر اجاره‌نشین و شاغل بوده و با بودجه 4 میلیارد تومان قصد دارید صاحب‌خانه شوید؛ یکی از گزینه‌های مناسب برای شما خرید خانه در پردیس است؛ چراکه امکانات رفاهی مانند سینما، مراکز خرید، مراکز فرهنگی و فضای سبز این شهر در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته است. همچنین شما می‌توانید با استفاده از مترو از ترافیک و اتوبان‌های شلوغ نیز خلاص شوید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که آپارتمان مسکونی در پردیس به‌ویژه در فازهای جدیدتر آن مانند فاز 8 تا 11 ارزان‌تر از پرند است.

خرید خانه با بودجه 4 میلیارد تومان در پردیس

اگر بودجه شما حدودا 4 میلیارد تومان است، بهتر است از همان ابتدا برای خانه به سراغ فازهای قدیمی پردیس نروید. به عنوان مثال در هفته نخست اردیبهشت سال 1403 یک اپارتمان 78 متری در فاز 11 پردیس حدود 2 میلیارد و 700 میلیون تومان آگهی شده است. دقت کنید که نقشه و متراژ آپارتمان‌ها در این فاز مشابه هم هستند و تنها ویو و طبقه بر قیمت آنها تاثیر می‌گذارد.

در فاز 8 پردیس نیز که اخیرا به بهره‌برداری رسیده، یک آپارتمان 105 متری، حدودا متری 24 میلیون تومان و با قیمت کل 2 میلیارد و 600 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان 2 اتاق خوابه دارای امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ و انباری است. توجه کنید که اکثر خانه‌های شهر پردیس به دلیل نوساز بودن، فول امکانات هستند.

خرید خانه با بودجه 4 میلیارد تومان در پرند

خرید خانه در پرند با بودجه حدودی 4 میلیارد تومانی محدودتر از پردیس است و برای خرید خانه در این منطقه باید به سراغ فازهای جدیدتر بروید که متاسفانه امکانات شهری خوبی ندارد. به‌عنوان مثال، یک آپارتمان 78 متری نوساز بدون انباری در فاز 6 پرند به قیمت 2 میلیارد تومان برای فروش آگهی شده است.

در آگهی دیگری در فاز 2، هر متر یک آپارتمان 4 ساله 110 متری، حدودا 30 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و شما با پرداخت قیمت کل 3 میلیارد و 300 میلیون تومان می‌توانید آن را خریداری کنید.

در آخر باید گفت که برای خرید خانه در پردیس یا پرند این نکته را در نظر بگیرید که هرچند در پردیس آپارتمان‌ها و خانه ارزان‌تر هستند؛ اما بدون شک سرمایه‌گذاری در پردیس در بلندمدت رشد بهتری دارد که یکی از اصلی‌ترین دلایل آن، توسعه این شهر حاشیه‌ای در چند سال گذشته و دورنمای زیباتر آن است. با این حال متقاضیان و خریداران با بررسی مزایا و معایب هر منطقه و مشورت با فعالان بازار می‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

منبع:کاماپرس

وبگردی

ارسال نظر

 
  • کدخدا ارسالی در

    در حال حاضر مستاجرهایی که در نقاط مختلف تهران زندگی می‌کنند و حتی در حاشیه هر تهران برای پرداخت پول پیش خانه بسیار مشکل دارند چه برسد به خرید خانه جالب است که دولت محترم هم اجازه دادند تا ۳۰ درصد بر روی پول پیش واجاره ها کشیده شود البته هیچ مالکی به این مقدار کفایت نمی‌کند و خیلی خیلی بیش از این مدارها از مستاجر پول طلب می‌کند

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما