معرفی یک ساعت شیک برای خانم های شیک پوش

طلا و جواهر اقتصاد 100 : ساعت‌های کاسیو پس از عرضه در سال 1974 به سرعت به محبوبیت رسیدند.

معرفی یک ساعت شیک برای خانم های شیک پوش

ساعت مچی کاسیو پیشگام در ساعت های دیجیتال

 شرکت کاسیو در تولید انبوه ساعت‌های کوارتز که به صورت الکترونیکی اجرا می‌شد، پیشگام بود. اینها اولین ساعتهای الکترونیکی موفق دنیا و اوج مد و تکنولوژی بودند.

اولین محصول ساعت کاسیو ترون نام داشت و به سرعت به فروش رسید. این ساعت نوآورانه و مد روز بود، با صفحه نمایش کوچک کامپیوتری که به کاربر این امکان را می داد که نه تنها زمان را به دقت بگوید، بلکه تاریخ را نیز اعلام کند. این کارکردها ممکن است امروزه بدیهی تلقی شوند، اما در دهه 1970، این فناوری پیشگامانه بود.

البته می توان گفت پس از گذشت سالها باز هم کاسیو در تکنولوژی و فناوری پیشگام است و هر بار، تولیدات خود را بهینه تر و کاربردی تر می کند و به گونه ای که زیر مجموعه های مختلفی مانند ساعت کاسیو جی شاک، ساعت شین، ساعت ادیفایس و… دارد که هرکدام در سبک های مختلف و با کاربرد های متفاوتی عرضه می شوند که چند مورد از ان ها را ارائه می کنیم.

ساعت جی شاک با مقاومت همیشگی

G-SHOCK در سال 1983 به جهان معرفی شد، و از همان موقع تا به الان طرفداران زیادی را دارد. دلیل محبوبیت ساعت جی شاک تکنولوژی های خاص مانند ضد آب بودن، نمایش شرایط جوی، ساعت جهانی، کرنومتر، نمایش تاریخ و روز های هفته، اتصال به بلوتوث و … است. علاوه بر تمام ویژگی هایی که دارد و بسیار مقاوم است، قیمت فوق العاده ای هم دارد و هر کسی می تواند جی شاک را در دست داشته باشد.

ساعت شین نمادی از زنان شیک

CASIO SHEEN به عنوان تجسم برتری از زمان سنجی است که برای زنان مدرن و موفق طراحی شده است. این ساعت‌های با دقت ساخته شده که مکملی ایده‌آل برای قدرت و متانت ذاتی بانوان هستند، و ظرافت را به تصویر می‌کشند. این ساعت‌ها تلفیقی از طرح‌های با جزئیات پیچیده، کریستال‌های درخشان، نوارهای مشبک انعطاف‌پذیر و هنر چرم اصیل، نمادی از روح تسلیم‌ ناپذیر می باشند.

ساعت شین با طراحی خاص که تلفیقی از طبیعت است، بر روی دست زنان زیبایی را دو چندان نمایش می دهد و با قیمت مناسب برای هر سبک و سلیقه ای به گزینه ای برای خرید رضایت بخش تبدیل شده اند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما