این سلبریتی های مشهور ساعت سیکو دست میکنند + اسامی

طلا و جواهر اقتصاد 100 : در دنیای امروز که به عنوان عصر دیجیتال شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین افرادی که نقش مهمی در شکل دادن به روند مد ایفا می‌کنند و تأثیر بسزایی در انتخاب‌های مصرف‌کنندگان دارند، اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی هستند.

این سلبریتی های مشهور ساعت سیکو دست میکنند + اسامی

سیکو و اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی

سیکو با درک صحیح از نقش این افراد با تعدادی از این اینفلوئنسرهای مهم و شناخته شده برای معرفی مدل‌های مختلف ساعت خود همکاری کرده است تا به این شکل بیشتر از گذشته برند خود را به مصرف کنندگان معرفی نماید.

دنیای مد لوکس و ساعت سیکو

مدل‌های ساعت سیکو سلبریتی‌ها تنها به افراد مشهور در سینما، موسیقی، ورزش و غیره محدود نمی‌شود و مدل‌های مختلف این برند در دنیای مد لوکس نیز بسیار مورد توجه قرار دارد. مدل‌های ساعت Grand Seiko و Credor از جمله مدل‌های لوکس این برند به حساب می‌آیند که در دنیای مد لوکس بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

آشنایی با مدل ساعت سیکو سلبریتی ها

در این بخش با مدل‌های ساعت سیکو سلبریتی‌ ها آشنا شده و بررسی می‌کنیم که هر کدام از این سلبریتی‌های بیشتر به چه مدل‌ از ساعت‌های برند سیکو علاقه دارند.

آرنولد شوارتزنگر

یکی از بازیگران سرشناس هالیوود که مدتی به عنوان فرماندار در ایالت کالیفرنیا نیز فعالیت داشت، آرنولد شوارتزنگر است که در مناسب‌ها و مراسم‌های مختلف با چند مدل از ساعت‌های سیکو حضور داشته است. به نظر می‌رسد محبوب‌ترین مدل ساعت سیکو برای این سلبریتی، مدل H558-8009 باشد که به مدل آرنی مشهور است. این ساعت ظاهری زمخت و مستحکم دارد که باعث شده با شخصیت آرنولد بسیار هماهنگ و متناسب به نظر برسد.

جان مایر

یکی از برندگان جایزه بزرگ و معتبر در دنیای موسیقی یعنی گرمی، جان مایر نام دارد که مهارت استثنایی در نوازندگی گیتار داشته و همچنین ذوق بدیعی از ساخت ساعت نیز دارد. سیکو مدل SARB033 یکی از مدل‌های ساعت سیکو سلبریتی ها است که جان مایر از آن استفاده می‌کند. طراحی شیک و کلاسیک این ساعت و عملکرد دقیق و قابل اعتماد این محصول باعث شده که یکی از مدل‌های محبوب در بین علاقمندان به ساعت‌های مچی و سلبریتی‌ها باشد.

کیانو ریوز

یکی دیگر از مدل‌های ساعت سیکو سلبریتی ها را می‌توان متعلق به کیانو ریوز ستاره و بازیگر محبوب دنیای هالیوود دانست که در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف با ساعت سیکو دیده می‌شود. مدل محبوب کیانو ریوز ساعت سیکو مدل SKX007 است که یک ساعت غواصی با طراحی خاص و همچنین مقاومت بالا در برابر نفوذ آب است.

جان تراولتا

یکی دیگر از بازیگران مشهور دنیای هالیوود که ساعت مچی او در بین مدل‌های ساعت سیکو سلبریتی ها قرار گرفته، جان تراولتا نام دارد. او فردی علاقمند به هوانوردی است که به همین دلیل یکی از ساعت‌های سیکو الهام گرفته از هوانوردی را برای خود انتخاب کرده است. ساعت محبوب تراولتا از برند سیکو مدل Flightmaster SNA411 که یک ساعت کرونوگراف به همراه قاب قاعده کشویی بوده که عملکرد بسیار خوب و سبک طراحی جذابی دارد.

نواک جوکوویچ

یکی از بهترین مدل‌های ساعت سیکو سلبریتی ها متعلق به یکی از ستاره‌های ورزشی و یکی از برترین تنیسورهای تاریخ یعنی نواک جوکوویچ صربستانی است. ساعت سیکو که جوکوویچ از آن استفاده می‌کند مدل Astron GPS Solar است که ترکیبی از فناوری پیشرفته به همراه طراحی شیک و مدرن است. این ساعت ظرافت بالایی در طراحی دارد و در زمان‌سنجی با دقت بسیار بالایی عمل می‌کند.

رابین ویلیامز

در بین بهترین مدل‌های ساعت سیکو سلبریتی ها، ساعت یکی از بهترین و بازیگران کمدی دنیای هالیوود یعنی رابین ویلیامز فقید به چشم می‌خورد. رابین ویلیامز که به دلیل حس شوخ‌طبعی و مهارت‌های بازیگری‌ شهرت داشت مانند جان تراولتا از ساعت سیکو مدل Flightmaster SNA411 استفاده می‌کند که با شخصیت ماجراجویانه آن تناسب و هماهنگی کامل داشت و می‌توانست شخصیت کاریزماتیک و سرزنده ویلیامز را تکمیل کند.

هیو جکمن

در فهرست بهترین مدل‌های ساعت سیکو سلبریتی ها نام یکی دیگر از بازیگران سرشناس هالیوود یعنی هیو جکمن که به خاطر بازی در نقش ولورین در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس مورد توجه قرار گرفت، به چشم می‌خورد. جکمن از یک ساعت سیکو مدل SKX009 استفاده می‌کند که یک ساعت غواصی دارای قاب آبی و قرمز پررنگ است. ساختار قوی و مقاومت بالای آن در برابر آب کاملا با شخصیت وی هماهنگ بوده و انتخاب مناسبی برای افرادی است که سبک زندگی فعالی دارند.

جیانکارلو اسپوزیتو

یکی دیگر از افرادی که ساعت او در بین بهترین مدل‌های ساعت سیکو سلبریتی ها به چشم می‌خورد بازیگر نقش گاس در سریال برکینگ بد یعنی جیانکارلو اسپوزیتو است. این بازیگر از یک ساعت سیکو مدل SRPC49 که به مدل PADI Turtle معروف است، استفاده می‌کند. این ساعت دارای یک صفحه با رنگ آبی و طراحی ناهموار است که ظاهری قوی و فریبنده به آن می‌بخشد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما