با بهترین ساعت‌ های ورزشی سیکو آشنا شوید

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سیکو یکی از بهترین برندهای ساعت‌سازی دنیا به حساب می‌آید که در طول دهه‌های مختلف فعالیت خود سعی کرده با تولید و طراحی ساعت مچی در کالکشن‌های مختلف نیاز افراد را با سلایق و خواسته‌های متفاوت به خوبی برآورده کند.

با بهترین ساعت‌ های ورزشی سیکو آشنا شوید

ساعت سیکو مدل Prospex SRPB51K1 (Turtle)

یکی از بهترین ساعت های ورزشی سیکو به حساب می‌آید که با نام لاک‌پشت (Turtle) نیز شناخته می‌شود. در طراحی و ساخت این ساعت از بدنه فولادی ضد زنگ مقاوم استفاده شده است. این ساعت از نوع اتواتیک بوده و تا عمق 200 متری در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. طراحی متمایز شبیه به لاک‌پشت همراه با قاب کوسنی شکل و بند سیلیکونی راحت یک ساعت ورزشی تمام عیار از این مدل ساخته است.

ساعت سیکو مدلProspex SRPB55

یکی دیگر از بهترین ساعت های ورزشی سیکو با نام مستعار سامورایی شناخته می‌شود به دلیل زیبایی طراحی جسورانه و همچنین عملکرد و کارایی بسیار خوب، مورد توجه علاقمندان به ساعت‌های مچی ورزشی قرار گرفته است. این ساعت دارای یک قاب فولادی ضد زنگ، یک قاب چرخشی یک طرفه و یک بند محکم است. که در برابر نفوذ آب به داخل ساعت تا عمق 200 متری مقاوم است. 

ساعت مچی سیکو مدل Prospex SSC701P1

این ساعت مچی برای افرادی که به دنبال بهترین ساعت ورزشی سیکو با قابلیت کرونوگراف هستند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. در طراحی و ساخت این ساعت از فناوری سولار (Solar) سیکو استفاده شده که می‌تواند انرژی نور خورشید را برای ادامه عملکرد خود جذب کند. این ساعت دارای بدنه فولادی ضد زنگ بادوام، صفحه آبی با رنگ جذاب و خیره کننده و عملکرد کرنوگراف با دقت 1/5 ثانیه است. این محصول سیکو را می‌توان یک همراه همه کاره و قابل اعتماد برای فعالیت های ورزشی مختلف در نظر گرفت.

ساعت سیکو مدل Prospex SNE435P1

در بین بهترین ساعت های ورزشی سیکو، این مدل را می‌توان به دلیل استفاده از فناوری سولار در ساخت آن، نمونه‌ای از تعهد سیکو به ساعت‌سازی سازگار با محیط زیست دانست. این ساعت ترکیبی از ساختار مستحکم و طراحی شیک و منحصر به فرد است که در ساخت آن از قاب فولادی ضد زنگ، قاب چرخشی یک طرفه و بند سیلیکونی راحت استفاده شده است. این محصول سیکو در برابر نفوذ آب تا عمق 200 متر مقاومت است.

ساعت سیکو مدل Prospex SRPB97 Save The Ocean Dive

در طراحی یکی از بهترین ساعت های ورزشی سیکو با یکی از محافظان محیط زیست دریا یعنی فابین کوستو همکاری شده است. این ساعت نه تنها می‌تواند عملکرد استثنایی از خود به نمایش گذارد، بلکه هدف آن افزایش آگاهی در مورد حفاظت از اقیانوس نیز است. این محصول سیکو دارای یک صفحه آبی با رنگ چشمگیر و چشم‌نواز است که شبیه امواج اقیانوس طراحی شده و بخشی از درآمدهای حاصل از فروش این ساعت به پروژه‌های حفاظت از محیط زیست اقیانوس اهدا می‌شود.

ساعت سیکو مدل Astron GPS Solar Chronograph

در بین بهترین ساعت‌ های ورزشی سیکو یکی از مدل‌های خانواده استرون به چشم می‌خورد که از فناوری GPS بهره می‌گیرد. این ساعت با این قابلیت می‌تواند به صورت خودکار از طریق تشخیص موقعیت مکانی کاربر، ساعت را متناسب با منطقه زمانی تنظیم کند. همچنین به لطف فناوی سولار سیکو انرژی مورد نیاز برای کارکرد این ساعت از طریق نور خورشید تأمین می‌شود. این محصول سیکو دارای بدنه تیتانیومی بسیار مقاوم بوده و یکی از بهترین ساعت‌های سیکو برای علاقمندان به ورزش‌های مختلف به حساب می‌آید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما