کدام سلبریتی‌ها از ساعت مچی روبرتو کاوالی استفاده می‌کنند؟

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سلبریتی‌ها همیشه در همه جا‌ی دنیا الگو‌ها‌ی محبوبی در پوشش، استایل و حتی گاهی سبک زندگی هستند.

کدام سلبریتی‌ها از ساعت مچی روبرتو کاوالی استفاده می‌کنند؟

 دانستن اینکه آن‌ها چه می‌پوشند و یا از چه مدل ساعتی استفاده می‌کنند، اغلب می‌تواند جهت‌گیری درستی به استایل ما بدهد. اکسسوری محبوب همه، یعنی ساعت همیشه تنوع زیاد‌ی دارد. این تنوع ضمن شکل و مدل با برند هم ارتباط دارد. کافی است به یک ساعت‌فروشی بروید، مطمئنا برند‌ها‌ی مختلفی به چشم شما می‌خورند. بین این‌همه تنوع محصول، کدام را انتخاب می‌کنید؟ 

اگر هنوز در انتخاب ساعت وسواس به خرج می‌دهید، پس بهتر است این مطلب را از دست ندهید. ما علاوه بر پاسخ‌دهی به سوال کدام سلبریتی ساعت روبرتو کاوالی می‌خرد، شما را با نمونه‌ها‌ی جذاب این برند محبوب هم آشنا می‌کنیم. 

اما بهتر است اول از همه کمی این برند را بیشتر بشناسیم؛ گرچه با سروصدایی که ساعت لاکچری زنانه و مردانه روبرتو کاوالی همه‌جا بهم زده است، به‌ندرت ممکن است کسی آن را نشناسد.

برند روبرتو کاوالی

روبرتو کاوالی نام مبدع این برند است که از او به‌عنوان متخصص رنگ‌ها و مواد یاد می‌شود؛ شخصی خلاق و پرآوازه در دنیا‌ی مد. اگر از سلبریتی‌ها نام برند محبوب آن‌ها را بپرسید، احتمالا نام برند روبرتو کاوالی از اولین پاسخ‌ها‌یی باشد که می‌شنوید؛ اما کدام سلبریتی ساعت روبرتو کاوالی را به‌عنوان ساعت محبوب و استایل خود انتخاب کرده است؟ پاسخ آن را در ادامه خواهید دانست. بهتر است در حال حاضر یک سری اطلاعات جامع درباره‌ی کاوالی بدست آورید.

کاوالی یک فرد ایتالیایی متولد 1940 می‌باشد که کار خود را با طراحی روی چرم آغاز کرد و سپس با جرقه‌ای که در ذهن او زده شد، کار خود را در حوزه‌ی لباس هم آغاز کرد. شهرت او در دنیا‌ی مد و فشن بی‌بدیل است. این شخص حتی بعد‌ها تصمیم گرفت که در تولید اکسسوری و ساعت مچی هم سروصدا به پا کند. ساعت مچی روبرتو کاوالی که هم‌اکنون از بهترین‌ها‌ی دنیا است، نتیجه‌ی همکاری کاوالی با فرانک مولر، یک ساعت‌ساز سوئیسی می‌باشد. این دو در کنار یکدیگر توانستند که ظرافت، زیبا‌یی، هنر و کیفیت را در قالب اکسسوری‌ها‌یی که همیشه همراه مردم هستند، به دنیا عرضه کنند.

زیبایی منحصربه‌فرد ساعت روبرتو کاوالی، هرکسی را مسحور و شیفته‌‌ی خود می‌کند. پس باید بدانید که شما همین حالا هم در اعماق قلب خود، برای خرید آن تصمیم گرفته‌اید.

ساعت مچی روبرتو کاوالی؛ بهترین انتخاب برای سخت‌پسند‌ها

شاید تصور کنید که کمی در نام‌گذاری این تیتر اغراق کرده‌ایم. آیا واقعا ساعت roberto cavalli به‌قدری خوب است که بتواند نظر همه، علی‌الخصوص سخت‌پسند‌ها را جلب کند؟

باید بگوییم که این ساعت مچی نه‌تنها خوب، بلکه عالی است. شاید بهتر باشد که این بار خود شما با دیدن آن‌ها نظر دهید. همیشه زمانی بهترین انتخاب شکل می‌گیرد که خود ما در آن نقش داشته باشیم. در نتیجه قبل از پرداختن به سوال کدام سلبریتی ساعت روبرتو کاوالی می‌خرد، ما چند نمونه ساعت مچی روبرتو کاوالی را به شما معرفی می‌کنیم و این بار خود شما باید قضاوت کنید.

ساعت مچی زنانه روبرتو کاوالی RV1L017M0101

ساعت مچی زنانه RV1L017M0101 از نوع عقربه‌ای است، بعلاوه نوسان‌ساز کوارتز هم دارد که باعث می‌شود در مقایسه با ساعت‌ها‌ی مکانیکی نه‌تنها قیمت کم‌تر‌ی داشته باشد، بلکه حتی دقیق‌تر هم عمل کند. طراحی بی‌نظیر و مهندسی کامل این ساعت، حاصل از همکاری روبرتو کاوالی و فرانک مولر است. در نتیجه جا‌ی تعجب نیست که سلبریتی‌ها شیفته‌ی آن شده باشند. خرید از فروشگاه آنلاین الیت، ضمن عرضه‌ی قیمت و کیفیت مناسب به شما، ۲ سال گارانتی هم برای این محصول ارائه می‌کند.

و اما از ویژگی‌ها‌ی این ساعت مچی روبرتو کاوالی:

جنس قاب: استیل با روکش چرم طبیعی

کشور سازنده: سوئیس با طراحی ایتالیایی

موتور: کوارتز

نوع قفل: کلیپسی

شیشه صفحه: کریستال

برای داشتن ساعت زیبا و ارزشمند روبرتو کاوالی، نیاز‌ی نیست که حتما به کشور سوئیس بروید؛ چرا‌که این ساعت با وجود فروشگاه الیت در کشور خود‌مان هم موجود است. بااین‌حال نیاز‌ی به خرید ساعت روبرتو کاوالی به طور حضوری نیست. همین حالا می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی مختص این ساعت، آن را به طور آنلاین سفارش دهید. به همین سادگی!

ساعت مچی مردانه روبرتو کاوالی RV1G009P0021

بیجا نیست که می‌گوییم سلبریتی‌ها طرفدار این برند هستند و به دنبال جواب این هستیم که کدام سلبریتی ساعت روبرتو کاوالی استفاده می‌کند. طراحی متنوع، جذاب، جوان‌پسند، با‌دوام و به زبان ساده‌تر، همه چی تمام؛ اما چرا؟

ساعت مچی مردانه که هم‌اکنون قصد معرفی آن را داریم، قابی به شکل یک چندضلعی دارد که ظاهر جالبی به ساعت مچی roberto cavalli می‌دهد. جنس بدنه‌ی آن هم فیبر کربن با قاب سرامیکی است. بند این ساعت از جنس لاستیک می‌باشد که حالت نرمی دارد و به دست شما آسیبی نمی‌زند. بعلاوه ساعت ذکر‌شده دارای کورنوگراف است که با استفاده از آن می‌توانید فواصل زمانی مختلف را اندازه‌گیری نمایید. شما با خرید ساعت مچی روبرتو کاوالی از الیت قادر خواهید بود که در صورت لزوم تا 2 سال از گارانتی این محصول استفاده نمایید.

از جمله ویژگی‌ها‌ی دیگر این ساعت مچی:

موتور: روندا 5040

نوع کاربری: فشن

شیشه: کریستال

نوع قفل: پروانه‌ای

برای اطلاع دقیق‌تر از مشخصات و ویژگی‌ها‌ی ساعت روبرتو کاوالی، به صفحه‌ی مرتبط با آن وارد شوید. آگاهی از جزئیات می‌تواند به یک انتخاب و خرید هوشمندانه کمک بسیار‌ی کند.

خب، حالا به نظر شما کدام سلبریتی ساعت روبرتو کاوالی به دست می‌کند؟ آیا هنوز هم به اندازه‌ی کافی در این مورد کنجکاو هستید؟ پس ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

قبل از خرید، با روش‌هایی که در مطلب «روش تشخیص ساعت اصل از تقلبی» بیان کردیم، مطمئن شوید که یک ساعت اصل می‌خرید، نه فیک و تقلبی.

سلبریتی‌ها‌ی طرفدار ساعت مچی روبرتو کاوالی

کدام سلبریتی ساعت روبرتو کاوالی به دست می‌کند؟ حالا زمان آن رسیده است که بدانیم این ساعت تا به حال از بین افراد مشهور و محبوب، چه افراد‌ی را مجذوب خود کرده است. اگرچه افراد‌ی که ساعت لاکچری مردانه و زنانه روبرتو کاوالی را تحسین کرده و از آن برای داشتن استایلی با‌شکوه و درخشان‌تر استفاده کرده‌اند، بسیار هستند؛ اما ما به آوردن نام چندین تن از آن‌ها بسنده می‌کنیم. سلبریتی‌ها‌یی که ساعت مچی roberto cavalli را به‌عنوان ساعت و برند محبوب خود انتخاب کرده‌اند، عبارت‌اند از:

جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)

بریژیت باردو (Brigitte Bardot)

کیت ماس (Kate Moss)

جیزله بوندشن (Gisele Bündchen)

شارون استون (Sharon Stone)

نکات انتخاب و خرید ساعت مچی مردانه

هر یک از سلبریتی‌ها‌ی گفته‌شده سابقه‌ی درخشانی دارند، به‌نحوی‌که محبوبیت و شهرت آن‌ها به‌جای جا‌ی دنیا رسیده است. تحسین ساعت مچی روبرتو کاوالی و استفاده از آن توسط این افراد بزرگ، نشان از کیفیت و جایگاه ممتاز این ساعت دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما