سلبریتی ها و ستارگان سینما از چه ساعت های مچی استفاده می کنند ؟

طلا و جواهر اقتصاد 100 : ساعت مچی یکی از قابل توجه‌ترین المان ظاهر یک هنرپیشه است. انتخاب یک برند ساعت زیبا و کارا هم اعتباری برای ستارگان محسوب می‌شود و هم اعتباری برای برند انتخاب شده. به همین جهت است که در مراسم‌های رسمی رقابت میان کمپانی‌های ساعت سازی در جلب نظر سوپر استارهای جهان داغ است.

سلبریتی ها و ستارگان سینما از چه ساعت های مچی استفاده می کنند ؟

 اما کدام برندهای ساعت مچی بیشتر مورد پسند ستارگان هالیوود و جهان است؟ 

مراسم فرش قرمز، افتتاحیه و اختتامیه‌ی جشنواره‌های سینمایی، فتوکال‌های جشنواره‌ها و حتی شکار ستارگان بزرگ سینما توسط پاپاراتزی‌ها پر از زرق و برق است. چشم‌ها همیشه به دنبال این است که چه لباسی، و کدام برند مورد اطمینان ستارگان خوش سلیقه است.

Jaeger-LeCoultre

Iron Man، یک ابر قهرمان سخت پسند است، که همیشه بهترین‌ها را انتخاب می‌کند. رابرت داونی جونیر در هیبت یک قهرمان خوش فکر که خود دستی در تکنولوژی دارد جگر لکتور را می‌پسندد. ساعت مچی کرونوگرافیک AMVOX5 در دستان مرد آهنی بر ابهت آن به خوبی افزوده. این برند که مهر تائید‌اش را از ملکه الیزابت دوم دریافت کرده ساعت‌ مچی‌های لاکچری زیادی را برای هنرمندان طراحی کرده است.

کیت هرینگتون بازیگر سرشناس سریال تاج و تخت نیز در بسیار از عکس‌هایش با ساعت مچی جگر لکتور دیده شده است.

TAG Heuer

تگ هویر در دنیای صنعت و ورزش امتحان خود را پس داده است. این برند مورد علاقه‌ی ورزشکاران از توجه هنرمندان نیز بی‌نصیب نماند. اولین بار استیو مک کوئین در فیلم لمان ساعت مچی موناکو (Monaco) تگ هیور را به دست کرد. بعد از آن همواره ساعت مچی تگ هیور مورد علاقمندی سلبریتی‌های جهان قرار دارد.

تگ هویر حالا به عنوان یک پای ثابت فیلم‌های جاسوسی و اکشن شناخته می‌شود. مت دیمون در مجموعه‌ی فیلم‌های بورن و در نقش جیسون بورن ساعت تگ هویر را برای نقش‌اش انتخاب کرد.

Panerai Luminor

پانرای لومینور ساعتی است که راکی در یک نگاه عاشق‌اش شده است. به نظر این علاقه افسانه‌ای می‌آید، اما در واقعیت سیلوستر استالونه به قدری به این برند علاقمند است که علاوه بر انتخاب همیشگی ساعت مچی‌اش، مهمترین هدیه‌ای است که به دوستانش می‌دهد. مدل‌های مورد علاقه‌ی استالونه Submersible و Mare Nostrum است. همچنین این برند مورد علاقه‌ی آرنورد شواتزینگر و بسیاری دریگر از ستارگان هالیوود است.

Breitling

بریتلینگ ساعت مورد علاقه‌ی خلبانان است، اما ضمنا توجه بسیاری از ستارگان هالیوود را به خود جلب کرده است. این برند مطرح ساعت مچی از سوی جان تراولتا به قدری مورد توجه است که کلکسیون شخصی از ساعت مچی‌های بریتلینگ مشهور شده است. جان تراولتا که در کنار بازیگری خلبان قابلی هم هست مدل Navitimer ساعت بریتلینگ را همیشه به دست دارد. همچنین جان تراولتا به عنوان سفیر برند بریتلینگ نیز شناخته می‌شود.

Rolex

رولکس برندی است که به دفعات زیاد و توسط ستارگان مطرح هالیوودی بر روی فرش قرمز‌ها ظاهر شده. درخشش همیشگی رولکس توجه عکسان را همیشه به خود جلب می‌کند.

کوین هارت نویسنده، بازیگر، کمدین و تهیه کننده مطرح هالیوود به شکل ویژه‌ای به ساعت رولکس علاقمند است. او دفعات زیادی با ساعت مچی رولکس دیده شده. در پیش پرده‌ی فیلم What Now تصویر او با ساعت رولکس طلایی‌اش در یادها مانده است. همچنین کوین هارت به عنوان یک مجموعه دار ساعت‌های رولکس نیز شناخته می‌شود.

Explorer II مدل مورد علاقه اورلاندو بلوم بازیگر دزدان دریایی کارائیب است. همچنین تام کروز، دانیل کریگ و مت دیمون از بازگیران سرشناس ژانر اکشن به استفاده از ساعت‌های رولکس علاقه‌مند هستند.

اگر می‌خواهید شبیه کوین هارت، رولکس پوش باشید، خواندن راهنمای تشخیص ساعت رولکس فیک را از دست ندهید.

Patek Philipp

نام پتک فیلیپ در لیست بهترین‌های ساعت مچی همیشه می‌درخشد. این ساعت با اصالت و قدمت نیز جزو برندهای مورد علاقه‌ی ستارگان هالیوود است.

Jay Z خواننده و بازیگر مطرح آمریکایی به عنوان یک علاقه‌مند متخصص به صنعت ساعت سازی و همچنین به عنوان یک کلکسیونر ساعت علاقه‌ی خاصی به استفاده از ساعت‌های پت فلیپ دارد. مدل‌های مورد علاقه‌ چی زی Grandmaster Chime 6300G و Worldtime پتک فیلیپ هستند که توجه بسیاری از عکاسان و خبرنگاران را در جهان به خود جلب کرده است.

همچنین جی زی به عنوان یک علاقه‌مند حرفه‌ای ساعت مچی مردانه، ساعت مچی‌های برند مورد علاقه‌اش مانند پتک فیلیپ و رولکس را در مهمانی‌هایش به دوستان‌اش هدیه می‌دهد.

Omega

دانیل کریگ بازیگر مجموعه‌ی جیمز باند معروف به 007 است. ساعت مچی امگای او در این با درخشانی و زیبایی خود نمایی می‌کند. کریگ همچنین از علاقمندان به برند امگاست و تعدادی از مدل‌های ساعت مچی این برند را خریداری کرده است، که از همه معروف‌تر مدل Seamaster 300 است. ساعت مچی تیتانیومی با صفحه‌ی سیاه امگا که با یاقوت کبود تزئین شده است.

Chopard

چوپارد ساعت مورد علاقه‌ی هنرمندان و جشن‌های هنری است. یک پای ثابت جشنواره‌ی فیلم کن است و به شکل اسپانسر این مراسم مهم سینمایی حضور دارد. بسیاری از هنرمندان علاقه‌ی زیادی به برند چوپارد نشان داده‌اند. جواهرات و ساعت مچی لاکچری و گران این برند، زیبایی بازیگران و ستارگان را بیشتر می‌کند.

مایکل فاسبیندر بازیگر بزرگ ایرلندی و برنده‌ی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مرد برای فیلم دوازده سال بردگی، از ساعت مچی L.U.C. XPS از مدل‌های ساده و ظریف چوپارد استفاده می‌کند. این ساعت بند چرمی با صفحه‌ی متالیک و شماره‌های ظریف، چیزی حدود 17 هزار دلار قیمت دارد.

Tudor

ساعت‌های تودور خواهر ناتنی رولکس میحسوب می‌شوند، در واقع تودور به نوعی زیر مجموعه و انشعابی از رولکس است. ساعت‌های تودور هم مانند رولکس زیبا و با کیفیت‌ هستند و در میان هنرمندان محبوب. لیدی گاگا خواننده و بازیگر برنده‌ی اسکار سفیر این برند محبوب است. عکس‌های فروانی از لیدی گاگا گرفته شده است در حالیکه ساعت مچی بلک بای (Black Bay) برند تودور را به دست دارد. همچنین تودور حامی بسیاری از هنرمندان در جهان می‌باشد.

Rado

رادو ساعتی است که بیشتر به دلیل طراحی‌های منحصر به فرد و چشمگیرش شده می‌شود. به همین دلیل خیلی دور از ذهن نیست که مورد علاقه‌ی هنرمندان باشد. اپرا وینفری بازیگر آمریکایی که بیشتر به عنوان مجری الهام بخش شناخته شده است، ساعت مچی رادو به دست می‌کند. ساعت‌های سرامیکی رادو با موتور کوارتز بسیار سبک و زیبا هستند.

Tiffany

تیفانی یک برند لوکس چند ملیتی است که در کنار ساعت مچی، جواهرات لاکچری نیز به بازار عرضه می‌کند. محصولات تیفانی همیشه در مراسم‌های هنری می‌درخشند. از جمله ساعت تیفانی در دستان جوزف گوردن لویت بازیگر معروف ژانر علمی تخیلی و از برندگان جایزه گلدن گلوب.

لویت با ساعت مچی برند تیفانی مدل CT60 در مراسم ظاهر شد و توجه عکاسان را به خود جلب کرد. این ساعت بر اساس یک مدل قدیمی که در سال 1945 به رئیس جمهور آمریکا روزولت تقدیم شده بود، باز طراحی شد. فولاد ضد زنگ، صفحه‌ سیلور اتوماتیک و شماره‌های طلایی این ساعت زیبایی‌اش را صد چندان کرده است.

Arnold & Son

آرنولد اند سان یک برند ساعت سازی سوئیسی است. ساعت مچی های این برند در خلاقیت و زیبایی حرف اول را می‌زنند و از ظرافت و پیچیدگی توامان بهره می‌برند. این مارک مطرح سوئیسی صاحب محبوب دوان جانسون بالرز است. این بازیگر محبوب آمریکایی از دیدن Pyramid چنان شیفته‌ی آن شد که توئیت کرد: «ساعت محبوب من با قطعات شگفت انگیز، پرامید که یادآور پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های اهرام مصر است به واقع بسیار شگفت انگیز و جذاب است».

Piaget

هر جا صحبت از تجمل و زرق و برق است، ساعت‌های پیاژه هم حضور دارد. این برند نیز نزد هنرمندان زیادی پر طرفدار است. پیاژه برندی است که ساعت مچی‌هایش دست کمی از جواهرات ندارد. نگین‌ها و الماس‌های به کار رفته در این ساعت‌ها زیر پروژکتورهای جشنواره درخششی خیره کننده دارند.

ترانس هاوارد بازیگر مطرح هالیوودی وقتی برای گرفتن بهترین جایزه بازیگری برای سریال امپراطوری روی صحنه می‌رفت، ساعت پیاژه Altiplano 38mm 900P به دست داشت. این ساعت از 33 قطعه الماس تراش خورده روی صفحه، قاب طلا و نگین‌های بسیار تشکیل شده است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما