معرفی 6 ساعت برند زنانه برای خانم های سخت پسند

طلا و جواهر اقتصاد 100 : ویژگی بارز ساعت‌های کارتیه ظرافت بی‌اندازه‌ی آن‌ها است. اگر ظریف‌ترین دست‌های زنانه را هم داشته باشید، کارتیه ساعت‌های مچی‌ را به شما ارائه می‌کند که زیبایی دستانتان را چند برابر خواهد کرد.

معرفی 6 ساعت برند زنانه برای خانم های سخت پسند

ساعت کارتیر

احتمالا سرویس‌های جواهر کارتیه، دستبندها و جواهرات پانتیر برای شما آشناتر هستند تا ساعت‌های کارتیه. کارتیه از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه در سال 1917 با تولید ساعت‌های ظریف صفحه مستطیلی خود را به عنوان تولید کننده‌ی ساعت در جهان معرفی کرد.

ویژگی بارز ساعت‌های کارتیه ظرافت بی‌اندازه‌ی آن‌ها است. اگر ظریف‌ترین دست‌های زنانه را هم داشته باشید، کارتیه ساعت‌های مچی‌ را به شما ارائه می‌کند که زیبایی دستانتان را چند برابر خواهد کرد. با توجه به این مسئله می‌توان گفت که ساعت‌های مچی کارتیه زیبا، سبک، باریک، با طراحی پیچیده اما ظریف بوده که می‌توانند شیک پوشی شما را کامل کنند.

ساعت آی دبلیو سی شافهاوزن {IWC Schaffhausen}

آی دبلیو سی شافهاوزن یکی از معروف‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان است که از سال 1870 به شکل رسمی ساعت‌های زنانه تولید می‌کند.

ساعت‌های تولید شده توسط IWC Schaffhausen جواهرات بی‌همتایی هستند که به مرور زمان به ظرافت‌هایشان افزوده شده و در ساخت آن‌ها عمدتا از طلای 18 عیار و الماس‌های خوش‌تراش استفاده شده است.

آنچه که شافهاوزن را به برند معتبر ساعت مچی زنانه تبدیل کرده است دقت بسیار زیاد مهندسان و طراحان آن به جزئیات است.

 ساعت چوپارد

چوپارد یکی از نام‌های معتبر در عرصه‌ی ساعت‌سازی است که طراحی‌های خلاقانه و بی‌پروای ساعت‌هایش آن را به یک برند صاحب سبک و هویت در زمینه‌ی ساخت ساعت مچی تبدیل کرده است.

ساعت‌های چوپارد با تکه‌های ظریف سنگ‌های قیمتی چون یاقوت و الماس آذین شده‌اند. از جمله مشخصات مدل‌های یکی از بهترین مارک‌های ساعت مچی زنانه می‌توان به نگین‌های شناور صفحه‌ی ساعت اشاره کرد که بر جذابیت‌های آن‌ها افزوده است.

 ساعت بریتلینگ

بریتلینگ از مطرح‌ترین برند‌هایی سوئیسی در جهان است. ساعت‌های این برند به دلیل طراحی الهام بخششان از طبیعت بسیار مورد توجه بوده و گاهی‌اوقات با الهام از دریا شکل قطب‌نما به خود می‌گیرند.

در واقع ساعت‌های بریتلینگ یکی از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه مدل‌هایی کاربردی هستند که با صفحه‌ی فلزی بزرگ و بندهای چرمی در رنگ‌های چشم‌گیر عرضه می‌شوند.

  ساعت شنل

شنل از جمله ظریف‌ترین و شیک‌ترین برندهای ساعت‌های لوکس است که به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد که عمده‌ی آن‌ها را مدیون کوکو شانل موسس این برند است توانسته در فهرست بهترین مارک ساعت مچی زنانه قرار بگیرد. برای بسیاری از خانم‌ها ساعت‌های شانل پرده‌های حریری هستند که با وسواس فراوان گلدوزی شده‌اند.

طراحی‌های ساده، شیک، ظریف و کلاسیک این ساعت‌ها، خانم‌های سخت پسند را به راحتی راضی می‌کند.

 ساعت باومه و مرسیه

باومه و مرسیه از آن دست برندهایی است که در نقطه‌ی تلاقی سنت و مدرنیته قرار گرفته است. در واقع طراحی‌های این برند بسیار کلاسیک است اما اگر لازم باشد با طرح‌ها و رنگ‌های روز درآمیخته می‌شود، که حاصل آن ساعتی ‌است کژوال که برای موقعیت‌های مختلف زندگی روزمره‌ی شما مناسب است. نکته‌ی بسیار مهم در ارتباط با این برند قیمت مناسب ساعت‌های آن است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما