این 3 مدل انگشتر در ایران همیشه مد روز است

طلا و جواهر اقتصاد 100 : انگشتر طلا یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های طلا در ایران است که بسیار پر طرفدار بوده و تمام گالری‌های طلا سعی در طراحی و ساخت مدل‌های جدید و متنوع از آن دارند.

این 3 مدل انگشتر در ایران همیشه مد روز است

به طور کلی، انگشتر طلا به دلایل مختلف از سایر اکسسوری‌ها محبوب‌تر است و آمار خرید آن بسیار بالا است. از طرفی، هر ساله ترندهای طلا و جواهر تغییر می‌کنند و انگشتر طلا یکی از آن دست اکسسوری‌هایی است که با تغییرات ترندهای جهانی، طراحی و مدل‌های آن نیز عوض می‌شود.

ما امروز و در این مقاله قرار است به طور اختصاصی و ویژه در مورد انگشتر طلا صحبت کنیم و شما را با ۳ مدل جذاب و خاص که امروزه در ایران مد شده است، آشنا کنیم.

انگشتر طلا فول چالوس

کالکشن طلا چالوس، و انگشتر طلا این کالکشن طلا، همانند اصالت و روح آن می باشد. این انگشتر طلا، از آن دست انگشترهایی است که زیبایی و خاص بودنش انتها ندارد و قطعاً سلیقه شما خواهد بود!

انگشتر طلا ده

انگشتر طلا ده، که شبیه عدد ۱۰ است؛ یکی از محبوب‌ترین انگشترها است که بسیار ظریف و جذاب است. این انگشتر مناسب سبک‌های اسپورت و رسمی بوده و برای هر نوع سلیقه‌ای مناسب است. همچنین این انگشتر طلا را می‌توان در دسته انگشترهای ترند در ایران دانست؛ چرا که با توجه به طراحی خاص و مینیمالش، بسیاری از سلیقه‌ها را پوشش خواهد داد.

انگشتر طلا زنجیری

برای کسی که به دنبال یک طلا خاص و ماندگار می‌گردد، خرید انگشتر زنجیری می‌تواند یک گزینه طلایی باشد! انگشتر طلا زنجیری، یکی از ظریف‌ترین طراحی‌های گالری سنجاق است که طرحی ساده و مینیمال دارد. مدل این انگشتر طلا شبیه به زنجیر است که حلقه‌های آن، به هم متصل‌ شده‌اند. یکی از بهترین ویژگی‌های این انگشتر طلا، سادگی و مینیمال بودن آن است که سبب شده با تمام سِت‌ها و استایل‌ها هماهنگ شود. به عنوان مثال، شما می‌توانید با خرید انگشتر زنجیری استایل‌های اسپورت و کلاسیک یونیک و منحصر به فردی را خلق کنید که هر کدام درخشش خاصی را ایجاد خواهند کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما