معرفی 6 سنگ ارزشمند که از خواص آن آگاه نبودید

طلا و جواهر اقتصاد 100 : امروزه هنوز هم از این سنگ برای از بین بردن افسردگی و افزایش آرامش و مقابله با افکار منفی مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی 6 سنگ ارزشمند که از خواص آن آگاه نبودید

یاقوت کبود

 جنس این سنگ از کروندوم و عنصر رنگ آن آهن و تیتانیوم می باشد. یاقوت به رنگ های قرمز/ زرد/ صورتی و سبز وجود دارد این سنگ از بین بردن سر درد و با چاکرای ششم و چشم سوم در رابطه است در بالا بردن راندمان هوش و ادراک مفید است از خون ریزی بینی جلوگیری می کند هم چنین برای تیروئید و گلو درد و برای بعضی دیگر از غدد مفید است.

کارنلین

از خانواده کلسید ونیس است. حقیق سلیمانی و بابا قوری از انواع مختلفی از کوارتز کلسیدانی هستند. کارنلین معمولاً به رنگ پرتقالی نیمه شفاف است.

امروزه هنوز هم از این سنگ برای از بین بردن افسردگی و افزایش آرامش و مقابله با افکار منفی مورد استفاده قرار می گیرد.

یشم سبز : وجود آهن باعث رنگ سبز سیر در سنگ یشم است معادن اصلی نگین یشم در آفریقا به خصوص میانمار می باشد. مهم ترین فواید این سنگ برای متولدین شهریور کودکانتان را از بیماری حفظ می کند شخصیت و رفتارهای درست شما را تثبیت می کند به کسب و کارتان رونق می بخشد شما را از گزند حیوانات حفظ می کند.

جاسپر

جاسچر سنگی مات دارای ساختار ریز دانه و متراکم از ذرات معدنی سیلیس که دارای رنگ های قرمز زرد و قهوه خاکستری می باشد این سنگ از بین برنده ترس و دلهره و احساس غم و اندوه است با خستگی مبارزه کرده و یبوست را از بین می برد برای کاهش دمای بدن در هنگام تب مفید است باعث بالا بردن عمل کرد گردش خون می شود و راندمان عمل کرد کبد و لوز المعده مفید است.

عقیق خزه ای

از انواع گرانبهای عقیق است و در رنگ های سبز متنوعی دیده می شود این سنگ نماد ثروت و طول عمر می باشد نا گفته نماند دارای خواص درمانی آن چنانی نیست عقیق خزه ای طلسم دار باغبان است از این سنگ برای ایجاد دوست جدید و کشف ؟؟ استفاده  

سیترین 

سیترین در انواع طیف رنگ زرد دیده می شود. رنگ آن به علت وجود مقادیری از آهن است سیترین در خود دو رنگی نشان می دهد. اگر احساس بیقراری یا آزردگی می کنید حتما آن را همراه خود داشته باشید هم چنین باعث رون شدن افکار و آگاهی کیهانی می شود.

مالاکیست

آزورین مالاکیست این سنگ از اعضای خانواده مس است و در رنگ های سبز و آبی وجود دارد.

این سنگ در بهبود دردهای گردن و گلو درد مفید است است و با بهینه سازی مصرف اکسیژن سبب بالا رفتن سیستم گردش خون می شود به خاطر وجود مس سبب درمان روماتیسم و درد مفاصل می شود به مدیتیشن کمک می کند و سبب آرامش درونی می شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما