این سنگ های طبیعی پیام آور سلامتی و خوشبختی اند

طلا و جواهر اقتصاد 100 : گوهری کمیاب و قیمتی است که از الکساندر دوم تزارروس به ارث برده شده دلیل منحصر به فرد بودن این سنگ وجود تیتانیوم و آهن و عنصر کروم به عنوان نا خالصی می باشد.

این سنگ های طبیعی پیام آور سلامتی و خوشبختی اند

سنگ سیترین:

به رنگ های زرد- زرد پر رنگ و زرد مایل به قهوه ای یافت می شود رنگ آن به علت وجود مقادیری از آهن در آن است سیترین اگر در معرض حرارت قرار بگیرد رنگ آن سفید شده سیترین نیروی محرکی برای ذهن می باشد و جهت بهبود غده های ترشحی داخلی و گوارشی مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ الکساندریت:

گوهری کمیاب و قیمتی است که از الکساندر دوم تزارروس به ارث برده شده دلیل منحصر به فرد بودن این سنگ وجود تیتانیوم و آهن و عنصر کروم به عنوان نا خالصی می باشد.

از خواص این سنگ از لخته شدن خون جلوگیری می کند برای دستگاه گوارش موثر می باشد در بیماری های پوستی منجمله جوش های صورت تولید می شود تنظیم کننده گلبول های قرمز مفید می باشد و آورنده خوشبختی و سعادت است.

چشم ببر :

این سنگ در گروه سنگ های کوارتز قرار دارد و غالباً از دی اکسید سیلیکون تشکیل شده است و در رنگ های زلایی تا قرمز- قهوه ای یافت می شود چشم ببر باعث آرامش درونی و از برنده استرس می باشد تمرکز ذهنی را بالا برده و اعتماد به نفس را افزایش داده و برای کسانی که دچار مشکلات مالی هستند یاری دهنده با ارزشی است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما