این سنگ پر خاصیت سلامتی تان را بیمه می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100 : همچنین گفته می‌شود که این سنگ ماه تولد اردیبهشت در آرامش روحیه و آسودگی مؤثر است.

این سنگ پر خاصیت سلامتی تان را بیمه می کند

خواص درمانی و ویژگی‌های سنگ آونتورین 

در فرهنگ چین باستان، آونتورین به عنوان سنگ مقدس کوان یین Kuan-Yin، الهۀ رحمت و محبت شناخته می‌شد. همچنین در فرهنگ بودایی‌های جنوب شرقی آسیا، یونانی‌ها و سلت‌ها نیز به دلیل رنگ سبز آن با الهه‌های مختلف باروری، طبیعت و بهار مرتبط است.

آونتورین در آئین تشریفات روحانی و وابسته به سحر و جادو، برای افزایش فراوانی، فرصت و شانس بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه هم برخی اعتقاد دارند اگر یک قطعه آونتورین سبز در جیب چپ خود هنگام خرید یک بلیط بخت آزمایی داشته باشید، حتماً برنده خواهید شد. این افراد معتقدند که آونتورین، سنگ خوش‌شانسی در مسابقات است.

همچنین گفته می‌شود که این سنگ ماه تولد اردیبهشت در آرامش روحیه و آسودگی مؤثر است. شما می‌توانید آونتورین سبز را در خاک یک گیاه سبز بگذارید و تا صبح آن را نگه دارید تا مادر زمین، افسردگی و اضطراب را با امید و رفاه جایگزین کند. از دیگر خواص درمان این سنگ می‌توان به کاهش عوارض پوستی مانند آکنه، اگزما، رفع مشکلات روده‌ای، تسکین آلرژی و سردردهای میگرنی، تقویت بینایی و بهبود فلج مغزی اشاره کرد. همچنین در درمان غدد فوق کلیوی، ریه‌ها و سیستم عصبی نیز مؤثر است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما