از جواهرات اسپرت و نحوه ست کردن آن چه می دانید ؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: یکی از خاص‌ترین و زیباترین جواهراتی که هم توسط خانم‌ها استفاده می‌شود، هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند، جواهرات اسپرت است.

از جواهرات اسپرت و نحوه ست کردن آن چه می دانید ؟

طراحان و سازنده‌های جواهر انواع مدل جواهرات اسپرت را برای همه تولید می‌کنند که مربوط به جنسیت خاصی نیستند و هر کس متناسب با استایل خود می‌تواند از این جواهرات استفاده کند. از زنجیرهای ساده گردنی گرفته تا دستبندهای مروارید یا جواهراتی که برای ساختن آن‌ها از چرم و سنگ‌های قیمتی استفاده می‌شود. همه و همه جزو جواهرات اسپرت محسوب می‌شوند. 

آشنایی با جواهرات اسپرت

امروزه بسیاری از جوانان هستند که به زیورآلات علاقه دارند. فرقی هم نمی‌کند که دختر باشند یا پسر، زیرا فرصت انتخاب مدل‌های مختلف جواهرات اسپرت در فروشگاه‌های مختلف را دارند. این اکسسوری‌های جذاب، زرق و برق زیادی ندارند. بنابراین مانند گردنبند، گوشواره جواهر و دستبندهای جواهر دارای سنگ‌های قیمتی و گران‌بها نیستند. ممکن است فلزاتی که برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود طلا یا نقره و سایر فلزات گران‌بها باشد. اما خبری از سنگ‌های الماس و سرویس‌های پرزرق‌وبرق جواهر نیست.

برای اینکه بهتر متوجه صحبت ما شوید و بتوانید یک دید کلی درباره انتخاب مدل‌های مختلف و خرید جواهر اسپرت داشته باشید، توصیه می‌کنیم، این قسمت را از دست ندهید.

انواع جواهرات اسپرت

انواع جواهراتی که در استایل اسپرت توسط خانم‌ها و آقایان قابل استفاده هستند را در این قسمت مشاهده می‌نمایید.

 زنجیر ساده

زنجیرهای ساده که از جنس طلا، نقره، استیل یا سایر فلزات دیگر ساخته می‌شوند، جزو اصلی‌ترین جواهرات اسپرت هستند که هم توسط خانم‌ها هم آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اغلب آقایان از زنجیر طلای سفید، نقره، پلاتین و یا حتی طلای زرد استفاده می‌کنند. اما خانم‌ها علاقه دارند که زنجیرهایی به رنگ طلایی را استفاده کنند و جزو اصلی استایل آن‌ها است.

دستبند مروارید

دستبندهای مروارید که به‌صورت ست با گردنبند در فروشگاه‌های مختلف پیدا می‌شوند، کاملاً به‌دوراز کلیشه‌های جنسیتی هستند. این مرواریدها معمولاً به رنگ سیاه بوده و یک ست بسیار جذاب اسپرت هستند. بیشتر خانم‌ها از مرواریدهای رنگی استفاده می‌کنند. اما آقایان ترجیح می‌دهند دستبندهایی را انتخاب کنند که با مرواریدهای سیاه ساخته شده‌اند.

دستبند ترکیبی چرم و جواهر

این روزها دستبندهای مردانه و زنانه بسیاری را در فروشگاه‌ها و جواهر فروشی‌ها می‌بینید که تلفیق هنرمندانه‌ای از جواهرات و چرم را به وجود آورده‌اند. بعضی از این دستبندهای چرم دارای یک پلاک طلا هستند. بعضی دیگر از آن‌ها با زنجیرهای طلایی مزین شده‌اند و یا در بخش‌هایی از آن‌ها مروارید و سنگ‌های قیمتی کار شده است. این دستبندها بسیار زیبا، جذاب و کلاسیک هستند. حتی امکان ست کردن آن‌ها توسط خانم‌ها و آقایان با یکدیگر وجود دارد.

انگشتر جواهر اسپرت

انگشتر از گذشته تاکنون علاوه بر خانم‌ها توسط آقایان هم استفاده شده است. به همین خاطر معرفی انگشتر نگین‌دار یا انگشتر ساده به عنوان یکی از انواع جواهر اسپرت تازگی ندارد. در بین جواهرات اسپرت مردانه، انگشتر جایگاه ویژه‌ای دارد. همان‌طور که هنگام معرفی جواهرات اسپرت زنانه نمی‌توان از انگشترهای مختلف با طرح‌های متنوع چشم پوشی کرد. هنگام صحبت از جواهرت اسپرت مردانه نیز یکی از نمونه‌های پرطرفدار و جذاب را می‌توان حلقه‌های اسپرت، انگشترهای تک نگین یا طرح دار دانست که متناسب با سلیقه آقایان هستند.

دستبند طلا اسپرت

دستبندهای طلا هم می‌توانند جزو جواهرات اسپرت طبقه‌بندی شوند. دستبند طلا کارتیه یا برندهای معتبری که علاوه بر مدل‌های زنانه، مدل‌های اسپرت مردانه هم می‌سازند، جزو معروف‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌ها هستند. این دستبندها که معمولاً دستبندهای زنجیری ساده هستند از جنس طلای زرد، رزگلد و طلای سفید ساخته می‌شوند و طرفداران خاصی را بین خانم‌ها و آقایان دارند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما