آشنایی با نحوه تشخیص کریستال‌های سواروسکی اصل

طلا و جواهر اقتصاد 100 : یکی از مسائل مهمی که افراد حین خرید محصولات این برند با آن مواجه هستند توجه به اصل یا تقلبی‌بودن کالا است. این موضوع برای خرید زیورآلات نیز صدق می‌کند.

آشنایی با نحوه تشخیص کریستال‌های سواروسکی اصل

با توجه به اینکه برند سواروسکی توانسته در بازارهای جهانی به شهرت و محبوبیت بالایی برسد، طبیعتا نسخه‌های فیک و تقلبی از زیورآلات و جواهرات آن نیز به بازار عرضه شده است.

این مورد معمولا سردرگمی خریدار را به‌همراه دارد. یکی از فاکتورهایی که به شما در خرید محصولات اصل کمک می‌کند توجه به قیمت سواروسکی است.

البته برخی با عنوان درجه‌بندی کریستال‌ها اقدام به فروش این محصولات در کیفیت‌های پایین‌تر و قیمت مناسب می‌کنند. اما اگر می‌خواهید این محصول را به‌صورت اورجینال تهیه کنید بهتر است خیلی به قیمت آن توجه نداشته باشید.

یکی از راه‌های مهم و اساسی در تشخیص زیورآلات سواروسکی توجه به شفافیت و میزان درخشش کریستال‌های آن است. هرچه این درخشش کمتر بود یعنی محصول از درجه کیفی پایین‌تری برخوردار است.

برای اطلاع از قیمت روز نقره دست دوم و خرید نقره دست دوم ، ساچمه نقره ، شمش نقره و نقره اب شده با گالری نقره ارمی تماس بگیرید.

چه برندهایی از کریستال‌های Swarovski استفاده می‌کنند؟

خود این برند در زمینه تولید زیورآلات مختلف فعالیت کرده و از کریستال‌ها و سنگ‌های قیمتی برش‌خورده در تولید محصولات بسیار خاص و لاکچری استفاده می‌کند.

اما کیفیت، زیبایی و درخشش بالای کریستال‌های Swarovski باعث شده تا برندهای دیگر نیز برای افزایش محبوبیت محصولات خود از المان‌های این برند استفاده کند.

از مطرح‌ترین برندهایی که در تولیدات خود استفاده از کریستال‌های خاص و زیبای Swarovski را در اولویت قرار داده‌اند می‌توان به ژوپینگ و کلیو اشاره کرد.

این برندها در بسیاری از محصولات خود مانند انواع دستبند‌، انگشتر، گردنبند و دیگر زیورآلات از کریستا‌ل‌های Swarovski استفاده می‌کنند تا درخشش محصولات را افزایش دهند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما