اولین تصویر از ۴ آیفون ۱۶ واقعی کنار هم

اقتصاد ۱۰۰ - اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک افشاگر در وب هر چهار مدل آیفون ۱۶ را در ابعاد واقعی‌شان نشان داده است.

اولین تصویر از ۴ آیفون ۱۶ واقعی کنار هم

به گزارش گروه دانش و فناوری، اگر تصویر فاش شده دقیق باشد، این اولین افزایش اندازه  آیفون از زمان آیفون ۱۲ خواهد بود.

آیفون ۱۶ پرو در مقایسه با همان مدل سال ۲۰۲۲ که ۶.۱ اینچ بود، حالا ۶.۳ اینچ طول خواهد داشت.

اما بزرگترین افزایش می‌تواند با آیفون ۱۶ مکس پرو اتفاق بیفتد که در تصویر نشان داده شده است که صفحه نمایش آیفون ۱۶ پرو مکس ۲۰۲۳ حتی بزرگتر خواهد بود.

این تصویر توسط یک افشاگر معروف اپل منتشر شده است که اندازه صفحه نمایش را بالای هر آیفون نوشته است، که نشان می‌دهد پرو امسال ۰.۲ اینچ بیشتر از آنچه در سال ۲۰۲۳ منتشر شد، خواهد بود.

سانی دیکسون، در مورد تغییر اندازه احتمالی آیفون تصویری از آنچه که اواخر امسال عرضه خواهد شد را در شبکه ایکس پست کرد.

چهار گوشی در عکس وجود دارد - آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس و سایز گوشی‌ها بالای آن نوشته شده است.

آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس به اندازه همتایان آیفون ۱۵ در سایز ۶.۱اینچ و ۶.۳ اینچ هستند.

اما تغییر عمده می‌تواند با مدل های رده بالاتر رخ دهد، که اولین به روز رسانی سایز اپل پس از آیفون ۱۲ پرو است که ۰.۶ اینچ بیشتر از مدل قبلی بود.

با این حال، مدل‌های ساختگی ممکن است ۱۰۰ درصد دقیق نباشند و تا زمانی که اپل خط جدید آیفون‌های خود را معرفی نکند، عموم مردم به‌طور قطع از صحت این تصاویر مطلع نخواهند شد. این احتمال وجود دارد که تا چند ماه دیگر این اتفاق بیفتد.

البته اپل قرار است در ۷ می میزبان کنفرانس بهاری و رونمایی از چند محصول باشد.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت، یک تیزر متحرک مرموز برای این رویداد منتشر کرده است که تایید می‌کند این رویداد به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

این انیمیشن نشان‌واره اپل را در رنگ‌های روشن و سبک‌های هنری متنوعی نشان می‌دهد، از جمله یکی با دستی که یک قلم را در دست گرفته است.

طبق گزارش‌ها، اپل در حال کار بر روی حداقل دو نمونه اولیه برای یک آیفون تاشو است که مانند یک گوشی تاشو کلاسیک باز می‌شود.

وب‌سایت اپل همچنین یک نسخه خلاصه شده از انیمیشن را ارائه می‌کند و جزئیات بیشتر در مورد این رویداد را تأیید می‌کند.

این برنامه از ساعت ۱۰ صبح به وقت شرقی (۳ بعد از ظهر به وقت شرقی) در تاریخ ۷ می به صورت آنلاین در Apple TV و وب سایت اپل پخش خواهد شد.

به گفته مارک گورمن، مشاور اپل، این شرکت در شرف رونمایی از چندین آیپد جدید، از جمله یک پرو با صفحه نمایش اولد جدید و جذاب است.

صفحه‌نمایش‌های اولد - که کیفیت تصویر بهتری را ارائه می‌کنند - از سال ۲۰۱۷ در آیفون‌ها نصب شده‌اند اما در آیپد نصب نشده‌اند.

این موضوع توسط MacRumors تأیید شده است، که گزارش داده است که دو مدل iPad Pro با OLED و دو مدل iPad Air معرفی خواهند شد.

آنها اولین آیپدهای جدید از سال ۲۰۲۲ خواهند بود و طولانی ترین انتظار را برای آیپدهای جدید در تاریخ این شرکت رقم خواهند زد.

سایت MacRumors اضافه کرد، همچنین یک Apple Pencil با ژست فشاری برای اعمال خاص و یک صفحه کلید جادویی جدید (خط صفحه کلیدهای بی سیم کامپیوتر اپل) وجود خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما