نمونه اولیه آیفون 16 از طراحی مجدد نسل جدید خبر می‌دهد

اقتصاد ۱۰۰ - شایعه شده که امسال اهالی کوپرتینو دست به تغییراتی در ظاهر و طراحی نسل جدید آیفون‌های خود خواهند زد و نمونه اولیه آیفون 16 این شایعه را تایید می‌کند.

نمونه اولیه آیفون 16 از طراحی مجدد نسل جدید خبر می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری، جزئیات جدید در مورد سری آینده آیفون 16 همچنان آشکار می‌شود. به عنوان مثال، تاکنون متوجه شده‌ایم که دکمه عکسبرداری آیفون 16 ممکن است عملکردی شبیه به DSLR ارائه دهد و جزئیاتی در مورد پردازنده و دوربین جمع‌آوری کرده‌ایم. اکنون، نمونه اولیه فاش شده نشان می‌دهد که تغییر بسیار مهم تری در راه است. بر این اساس، آیفون 16 تحت تأثیر یک بازطراحی کامل قرار خواهد گرفت و پایان دورانی است که پنج سال پیش با آیفون 11 پرو آغاز شد.

طراحی آیفون‌ها بدون شک یکی از مواردی است که بیشتر مورد انتقاد قرار گرفته است. این شرکت اغلب از تغییرات قابل توجه اجتناب می‌کند و برای چندین سال به یک زبان طراحی مشابه پایبند است، که منجر به اعتراض کاربران به مشابه بودن طراحی نسل جدید با نسل قدیم علیرغم بهبود عملکرد قابل توجه می‌شود.

اطلاعات اخیر حاکی از آن است که اپل ممکن است امسال واکنش‌های مشابهی با آیفون 16 دریافت کند که باعث ناامیدی از نظر طراحی شود. با این حال، به نظر می‌رسد که مدل‌های آینده از طراحی جدیدی برای دوربین‌های عقب بهره می‌برند و دو لنز مورب را با دو لنز دوربین عمودی در پشت جایگزین می‌کنند.

Apple Hub on X: "The rumored iPhone 16 design looks nice           </div>
          <!-- end content -->
          <!-- attached -->
          <div class=

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما