نمایشگر آیفون 16 پرو بزرگتر از آیفون‌های نسل قبلی خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - یکی از منابع معتبر مدعی شده که اپل برای نمایشگر آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس از پنل بزرگتری استفاده می‌کند. در این گوشی‌ها احتمالا از نمایشگر‌های 6.3 و 6.9 اینچی استفاده خواهد شد.

نمایشگر آیفون 16 پرو بزرگتر از آیفون‌های نسل قبلی خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری، بد نیست بدانید که گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس به‌ترتیب از نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی برخوردار هستند. این افزایش در اندازه نمایشگر به این معنی‌است که ابعاد کلی دستگاه هم بیشتر می‌شود. هر دو مدل پرو در سری آیفون‌های 2024، بلندتر و پهن‌تر از مدل‌های نسل قبلی خواهند بود؛ اما ضخامت آنها بیشتر نمی‌شود.

این تغییر اندازه، از چند ویژگی احتمالی خبر می‌دهد. فرم فاکتور بزرگ به اپل اجازه می‌دهد که گوشی‌هایش را به باتری بزرگتری مجهز کند. این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که قطعا مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد. افزایش اندازه نمایشگر آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس همچنین می‌تواند به معنای بهینه‌تر شدن نمایشگر و چندین آپگرید سخت‌افزاری باشد.

شایعات حاکی از آن هستند که فقط مدل‌های پرو به نمایشگرهای بزرگتر مجهز می‌شوند. انتظار می‌رود که آیفون 16 و آیفون 16 پلاس با همان نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی مدل قبلی به بازار بیایند. ‌برخی گزارش‌ها مدعی شده‌اند که اپل در آیفون استاندارد و پلاس سال 2025، از نمایشگر‌های بزرگتر 6.27 و 6.85 اینچ استفاده می‌کند. این یعنی نسبت تصویر تمام مدل‌ها به 19.6:9 می‌رسد.

در نظر داشته باشید که این اخبار فقط در حد شایعه هستند و ممکن است همه‌چی در آینده تغییر کند. احتمال می‌رود که سری آیفون 16 در سپتامبر 2024 (شهریور 1403) رسما معرفی شوند؛ بنابراین تا آن زمان، قطعا اخبار بیشتری منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما