معرفی راهکارهایی برای افزایش ماندگاری یا خط بو عطر و ادکلن

طلا و جواهر اقتصاد 100: دقت داشته باشید که دو موضوع ماندگاری و خط بو کاملاً متمایزند. برخی افراد مایلند بوی آن‌ها به‌خوبی در محیط پخش شود و اینگونه خود را به دیگران معرفی کنند. این افراد بهتر است از ادوپرفیوم یا ادکلن‌های اورجینال استفاده کنند. برای پخش بوی بالاتر بهتر است عطر را روی لباس اسپری کرد؛

معرفی راهکارهایی برای افزایش ماندگاری یا خط بو عطر و ادکلن

راهکار افزایش ماندگاری!

اما در صورتی که تمایل دارید عطرو ادکلن شما تا مدت‌ها روی تن شما باقی بماند و تنها افراد نزدیک آن را به‌ مقدار کم استشمام کنند، عطر را روی نواحی نبض‌دار و گرم بدن مانند گردن، مچ دست یا شانه‌های خود اسپری کنید. اینگونه استفاده کردن از عطر باعث می‌شود که به افراد مختلفی که ممکن است بوی عطر شما برای آن‌ها خوشایند نباشد، احترام بگذارید.

برخی فروشگاه‌های اینترنتی دارای اطلاعاتی درمورد غلظت، ماندگاری، پخش بو و مکان مناسب برای استفاده از عطر ها هستند که کمک بزرگی برای خرید عطر می‌کنند. استفاده از وب سایت‌های تخصصی عطر و ادکلن مانند ریحا می‌تواند، در تشخیص و انتخاب نوع غلظت عطر، انتخاب درست در فصل مرتبط، نحوه استفاده، نت‌های بویایی، حجم، نحوه بسته‌بندی و اصالت کالا یاری‌رسان کاربران باشد.

نحوه صحیح نگهداری صحیح از عطر

در برخی مواقع دلیل عدم ماندگاری یا پخش بو، عدم نگهداری صحیح از عطر و ادکلن هاست. برای نگهداری بهتر از عطرها، به نکات زیر توجه داشته باشید:

عدم جابجا کردن عطر به بطری دیگر

عدم تکان دادن بطری عطر

قرار دادن عطر در محیطی با دمای ثابت و معتدل

قرار دادن درپوش عطر بعد از استفاده

قرار دادن عطر در مکان خشک

عدم قرار دادن عطر در معرض آفتاب

داشتن تاریخ انقضا کافی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما