معرفی برندهای تولید کننده جواهر اسپرت برای شیک پسندها

طلا و جواهر اقتصاد 100: برای معرفی برندهای تولید کننده جواهرات اسپرت باید به سراغ برندهای مطرح جهانی برویم که جزو پیشگامان صنعت مد و فشن هستند. با محبوب شدن جواهرات اسپرت بین زنان و مردان، برندهای مطرح دنیا تلاش کردند تا بتوانند با طراحی‌های جدید و ساخت جواهرات اسپرت، گوی سبقت را از بقیه رقیبان خود بدزدند.

معرفی برندهای تولید کننده جواهر اسپرت برای شیک پسندها

این برندهایی که معرفی می‌کنیم در حال حاضر جزو معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین تولید کننده‌های جواهرات اسپرت هستند.

برند ماتئو

جواهرات برند ماتئو در سال‌های اول تولید توسط فقط توسط آقایان مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما با شهرتی که به دست آورد، توانست طرفداران سرسختی هم بین خانم‌ها پیدا کند. طراحی‌های جذاب این برند و استفاده از طلای زرد و سفید به همراه سنگ‌های قیمتی چون الماس، توانسته شهرت جهانی پیدا کند.

برند استبلیشد Stablished

این برند اسپرت توسط نیکی اروین در کشور آمریکا شروع به کار کرد و در حال حاضر یکی از تولید کنندگان مطرح جواهرات اسپرت در لس آنجلس و سراسر جهان است. او ابتدا برای خودش جواهراتی مانند انگشتر طراحی می‌کرد و پس از استقبالی که از طرف دوستانش دید، آرام آرام شروع به ساخت مدل‌های مختلف جواهرات اسپرت نمود که بین مدل‌های زنانه و مردانه آن ها تفاوتی وجود نداشت. اغلب جواهرات این برند از طلا، مروارید و سایر فلزهای دیگر ساخته می‌شدند و توانستند بین افراد معمولی و سلبریتی‌ها، طرفداران پروپا قرصی پیدا کنند.

برند کارتیه

برند کارتیه یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین برندهای جهان است که در زمینه مد، فشن و ساخت جواهرات فعالیت می‌کند. زیورآلات کارتیه که دارای طرح خاصی هستند، انواع مدل‌های اسپرت جواهرات مردانه و زنانه را هم دارند. شما عزیزان می‌توانید در فروشگاه جواهری عبداللهی دستبند طلا کارتیه مناسب برای آقایان و خانم‌ها را پیدا کنید و اگر علاقه‌مند به جواهرات اسپرت هستید، می‌توانید در سایت جستجو کنید و سایر مدل‌های موجود را نیز ببینید. دستبند جواهر کد ۱۸t، یکی از دستبندهای مردانه فروشگاه عبداللهی است که با استفاده از طلای زرد ساخته شده و در قسمت مچ دارای الماس‌های زیبا و درخشانی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند. 

جواهرات اسپرت مردانه

استفاده از جواهرات اسپرت مردانه تأثیر بسزایی در استایل آقایان دارد. آن دسته از افرادی که طرح‌های کلاسیک را می‌پسندند، بیشتر از زنجیرهای ساده، دستبند مردانه یا انگشتر استفاده می‌کنند. اما جوان‌های امروزی پا را فراتر از این نهاده‌اند و علاوه بر زنجیر و دستبند از گوشواره‌های مردانه و سایر اکسسوری‌های دیگر مانند ساعت، دستبندهای طلا و انگشترهای متنوع مردانه استفاده می‌نمایند.

دستبندهای مهره سنگی، دستبند کارتیه، دستبندهای طلای مردانه، دستبندهای زنجیری، دستبند چرم ترکیبی با طلا جزو معروف‌ترین سبک‌های جواهر اسپرت مردانه هستند. اما انگشترهای مردانه نگین‌دار و انگشترهای ساده هم طرفداران بسیاری دارند.

بعضی از آقایان علاقه‌مند به دکمه سردست هستند و برای داشتن یک استایل رسمی و جذاب، گیره کراوات جواهر یا دکمه سردست جواهر را انتخاب می‌کنند.

جواهرات اسپرت زنانه

اغلب خانم‌ها اکسسوری‌های طلا، نقره یا جواهر استفاده می‌کنند. بعضی از خانم‌ها هستند که طرح‌های پرزرق‌وبرق و جذاب را دوست دارند. اما بعضی دیگر از خانم‌ها بیشتر علاقه‌مند به جواهراتی با شکل‌های هندسی و طرح‌های سه بعدی و اسپرت هستند. پلاک و زنجیرهای ساده با طرح‌های سه بعدی، انواع دستبند زنجیری، گوشواره‌های فانتزی و انگشترهای طلا اسپرت که دارای طرح اسپرت هستند، مورد علاقه خانم‌ها قرار می‌گیرند. خانم‌ها هم می‌توانند از دستبندهای مهره‌ای مرواریدی که با طلا ترکیب شده‌اند یا دستبندهای ترکیبی طلا با چرم استفاده نمایند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما