اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها

دولت رئیسی در مورد واردات خودرو فقط وعده داد/ حالا هم فقط ماشین چینی وارد می شود

اقتصاد 100-عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اعلام کرد که به دلیل اجرایی نشدن قانون واردات خودرو و عدم ابلاغ آیین نامه ورود خودروهای کار کرده سوال از رئیس جمهور را ثبت کرده است.

دولت رئیسی در مورد واردات خودرو فقط وعده داد/ حالا هم فقط ماشین چینی وارد می شود

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اسفند ماه 1402مهلت 3 ماهه مجلس به وزیر صمت در مورد واردات خودرو تمام می شود افزود:در قصه واردات خودرو فقط وعده و وعید داده شده است.

وی تصریح کرد:به دلیل آنچیزی که قرار بود انجام پذیرد، سوال از رئیس جمهور را در مجلس ثبت کردم که یکی از محورها، عدم واردات خودرو و عدم ابلاغ آیین نامه ورود خودروهای کار کرده به کشور است.  

وی در مورد ودیعه گذاری مردم برای خرید خودرو خارجی نیز گفت: الان کم کم ،خودروهایی که اکثرا چینی است وارد می شود اما این نحوه واردات ضعیف و بی اثر است و اثرات منفی بر بازار دارد ویکی از دلایل افزایش قیمت خودرو همین است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در خصوص واردات خودروهای دست دوم به کشور گفت:حدود هفت تا هشت ماه از تصویب قانون واردات خودروهای دست دوم گذشته و سه ماه است که در هیات دولت تصویب شد ولی ابلاغ نشده است لذا تمام تلاشمان این است که مجبورشان کنیم که اینکار را انجام دهند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما