قیمت دلار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار همچنان در سراشیبی

اقتصاد ۱۰۰- قیمت دلار امروز با روند کاهشی در نخستین روز هفته بازگشایی شد. این اسکناس با افت هزار تومانی در کریدور ششم یک پله عقب‌نشینی کرد. معامله‌گران ورود سیاست‌گذار به بازار را دلیل کاهش قیمت دلار می‌دانند.

قیمت دلار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ /  دلار همچنان در سراشیبی

قیمت دلار در معاملات نقدی اولین روز هفته با کاهش ارزش مواجه شد. این اسکناس در پله هفتم کانال دوم از کریدور ششم روز شنبه را آغاز کرد و فعلاً با ۵۰ تا ۱۰۰ تومان نوسان در همین محدوده معامله می‌شود.

Screenshot 2024-04-27 at 12.16.59 PM

اسکناس آمریکایی هفته گذشته نیز با بازدهی منفی و افت دو هزار و ۴۵۰ تومانی بسته شد. با این شروع، کاهشی‌های بازار امید دارند که قیمت دلار، کریدور ششم را از دست بدهد. در مقابل، افزایشی‌های بازار ارز معتقدند دلار در روند اصلاح قرار گرفته و این کاهش، موقتی است.

برخی معامله‌گران معتقدند برگشت قیمت دلار تا پایان هفته ادامه دارد اما این کاهش به اندازه رشد‌ قیمت نخواهد بود و به صورت پلکانی و محدود است.

درهم به کانال ۱۶ هزار تومانی برگشت

قیمت درهم امروز با کاهش ۱۷۰ تومانی، کانال ۱۷ هزار تومانی را از دست داد و با رقم ۱۶ هزار و ۹۵۰ تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش هزار و ۵۰۰ تومانی همپای دلار ارزان شد و روی رقم ۶۲ هزار و ۴۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۷۰۰ تومانی روی رقم ۷۸ هزار و ۶۱۰ تومانی ایستاده است. یورو نیز روز شنبه با ۶۳۰ تومان کاهش، کانال ۶۸ هزار تومانی را از دست داد و با رقم ۶۷ هزار و ۳۷۰ تومان در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز افزایش پیدا کرد. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان عرضه شد.

قیمت دلار امروز در بازار آزاد ۶۲ هزار و ۱۵۰ و یورو ۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما