ساعت جدید هوآوی کاملا شبیه اپل واچ است

اقتصاد ۱۰۰ - رندرهای جدید از هوآوی واچ فیت ۳ نشان می‌دهد برند چینی قدمی فراتر از الهام برداشته و کپی برداری محض کرده است.

ساعت جدید هوآوی کاملا شبیه اپل واچ است

به گزارش گروه دانش و فناوری، در حالی که ساعت‌های سنتی عمدتاً با صفحه گرد عرضه می‌شوند، اپل واچ باعث شده است که بسیاری در انتخاب ساعت هوشمند طراحی غیر گرد را ترجیح دهند.

با توجه به محبوبیت این طرح در حال حاضر، بسیاری از شرکت‌ها ساعت‌های هوشمندی را ارائه کرده‌اند که از شکل اپل واچ الهام گرفته شده‌اند.

با این حال، به نظر می‌رسد Huawei Watch Fit 3 یک گام فراتر از الهام گرفتن رفته است.

همان‌طور که تصاویر منتشر شده از هوآوی واچ فیت ۳ نشان می‌دهد، این شرکت اساساً از طراحی اپل واچ کپی کرده است.

اگر این رندرها در نهایت دقیق باشند، تشخیص پیشنهاد هواوی از اپل بسیار دشوار خواهد بود. در واقع، ممکن است حتی نتوانید با نگاهی دقیق‌تر تفاوت را تشخیص دهید.

تصاویر منتشر شده از رونالد کوانت، گزارشگر معروف WinFuture با سابقه کار خوب تهیه شده است. البته، اینها رندهای اولیه هستند اما با توجه به سابقه منبع، این می‌تواند بسیار واقعی باشد.

البته همان‌طور که رندرها نشان می‌دهد، فریم فلزی ساعت هوشمند متفاوت است. همچنین، قاب صفحه نمایش یکسان نیست، اما، با این حال، موقعیت دکمه در کناره مانند تاج دیجیتال اپل است.

همچنین ساعت هوآوی از سیستم عامل اپل واچ استفاده نخواهد کرد.

درعوض، Google WearOS یا سیستم عامل اختصاصی هارمونی او اس روی هواوی نصب می‌شود.

سایر جنبه های ساعت هوشمند هنوز ناشناخته است. با این حال، این نوع ساعت از هوآوی  روی تناسب اندام و ویژگی‌های ورزشی تمرکز دارد و به دلیل مقرون به صرفه بودن بیشتر از اپل واچ محبوب هستند.

 

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما