اپل واچ X از بندهای مغناطیسی برای افزایش عمر باتری استفاده خواهد کرد

اقتصاد ۱۰۰ - تصویرسازی‌های جدیدی که از اپل واچ X صورت گرفته نشان می‌دهند که اپل قصد دارد از مکانیزم بند مغناطیسی که باعث طولانی‌تر شدن عمر باتری می‌شود استفاده کند.

اپل واچ X از بندهای مغناطیسی برای افزایش عمر باتری استفاده خواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری،بررسی‌های صورت گرفته بر روی اپل واچ ایکس یا همان سری 10 این شایعه را تائید می‌کند.تابستان سال گذشته مارک گورمن از بلومبرگ این مسئله را گزارش کرده بود که احتمالا نسل بعدی اپل‌ واچ محفظه‌ای نازک‌تر خواهد داشت و از بند مغناطیسی استفاده خواهد کرد. در حال حاضر بندهای اپل واچ با کشیده شدن و قرار گرفتن در یک شکاف در بالا و پایین دستگاه بسته می‌شوند که این حالت بالقوه فضایی از ساعت را اشغال می‌کند. اپل قصد دارد در این روش جدید فضای بیشتری برای باتری بزرگتر ایجاد کند تا باتری‌ای با عمر بیشتر در دستگاه‌ قرار بگیرد.

تصاویر اپل واچ X که توسط @concept_central منتشر شده، نشان می‌دهند که چگونه بند به شیوه‌ای ساده به دستگیره‌های بالا و پایین ساعت متصل می‌شود. این روش، بدون وجود هیچ شکافی در بالا و پایین، فضای بیشتری درون ماژول ساعت برای قرار دادن یک باتری بزرگتر فراهم می‌کند.

اپل واچ X از بندهای مغناطیسی برای افزایش عمر باتری استفاده خواهد کرد

گفته می‌شود که در اپل واچ X، استفاده از نمایشگر میکرو LED به جای پنل OLED پیشنهاد شده است، اما این اتفاق رخ نخواهد داد. با این حال، می‌گویند که حاشیه‌ها نازک‌تر خواهند بود و پنل OLED در اپل واچ X قرار است روشن‌تر و موثرتر انرژی باشد. این می‌تواند منجر به بیشترین عمر باتری دیده شده در یک اپل واچ شود.

همچنین اشاره شده که اپل واچ X ممکن است دارای یک سیستم نظارت بر فشار خون جدید باشد که اگر فشار خون آن‌ها خیلی بالا یا خیلی پایین باشد به کاربران اعلام می‌کند. احتمالاً مدل آینده اپل واچ قادر به خواندن فشار خون واقعی کاربر به همراه اعداد فشار خون سیستولیک و دیاستولیک خواهد بود که این خصیصه می‌تواند این دستگاه را جزء بهترین ساعت های هوشمند 2024  قرار دهد. اما در حال حاضر، گفته می‌شود که اپل به ساده‌ترین شکل، یعنی ارسال هشدار به کاربران در صورت تشخیص فشار خون خیلی بالا یا پایین، محدود خواهد شد.

اپل واچ X از بندهای مغناطیسی برای افزایش عمر باتری استفاده خواهد کرد

به علاوه، جالب خواهد بود بدانیم آیا اپل می‌تواند با ماسیمو به توافقی برسد تا اکسیمتر ضربان قلب را به دستگاه بازگرداند یا نه. همانطور که احتمالا می‌دانید، ماسیمو اپل را به اتهام نقض حقوق مالکیت فکری دادخواهی کرده و یک قاضی از کمیسیون تجارت بین‌المللی علیه اپل حکم صادر کرده است. در نهایت، کمیسیون تجارت بین‌المللی ممنوعیت وارداتی اعمال کرده که جلوی فروش اپل واچ سری 9 و اپل واچ الترا 2 را با اکسیمتر ضربان قلب در ایالات متحده می‌گیرد. پایان اعتبار پتنت ماسیمو در سال 2028 است و اگر اپل نمی‌خواهد تا آن زمان صبر کند تا این ویژگی را بازگرداند، باید سنسور جدیدی را ایجاد کند که حقوق مالکیت فکری را نقض نکند یا برای استفاده از آن مبلغی را بابت مجوز پرداخت کند.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما