رونمایی هوآوی از پرچمدار ۲۰۲۴ خود به نام Pura 70 در ۴ مدل

اقتصاد ۱۰۰ - هوآوی از گوشی‌های Pura 70 و Pura 70 Pro و Pura 70 Pro+ و Pura 70 Ultra رونمایی کرد.گفتنی است سرعت دوربین در مدل 70 Ultra بیش از ۳۰۰ کیلومتر است. همه گوشی‌ها به ماژول دوربین سه گانه و چیپست Kirin 9010‌ مجهز هستند.

رونمایی هوآوی از پرچمدار ۲۰۲۴ خود به نام Pura 70 در ۴ مدل

به گزارش گروه دانش و فناوری، هوآوی هم زمان با دوازهمین سالگرد عرضه گوشی دوربین محور Ascend P1 تصمیم گرفت سری جدید را با نام رسمی Pura 70 عرضه کند.

این اولین باری است که مدل اولترا در کنار ۳ گوشی به مجموعه P افزوده می‌شود و هوآوی اگرچه سعی می‌کند به خاطر تحریم آمریکایی از چیپست بومی خود صحبت نکند اما این چیپست سی پی یوی ۸ هسته‌ای با هسته اصلی ۲.۳ گگیاهرتز و سه هسته قدرتمند ۲.۱۸ گیگاهرتز و چهار واحد بازدهی ۱.۵۵ گیگاهرتزی دارد.

 

Huawei Pura 70

مدل وانیلی تنها ۱۵۷.۶ میلیمتر قد دارد و کوتاهترین پرچمدار غیرقابل تاشو هوآوی در سه سال اخیر محسوب می‌شود.

این گوشی با صفحه نمایش اولد ۶.۶ اینچی LTPO با نرخ تازه سازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲۷۶۰ در ۱۲۵۶ پیکسل ساخته شده است. محافظ روی پنل از نوع شیشه‌ای Kunlun با درجه محافظت بالا تعریف شده است.

این گوشی دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت حافظه داخلی است و اسلاتی برای حافظه جانبی هم ندارد.

هوآوی گوشی Pura 70 را به باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده که از شارژ بی سیم ۶۶ واتی، بی سیم ۵۰ واتی و شارژ بی سیم معکوس ۷.۵ واتی پشتیبانی می‌کند و آداپتور SuperCharge هواوی در جعبه  همراه گوشی قرار دارد.

گفتنی است این گوشی مجهز به سیستم عامل HarmonyOS 4.2 است.

قیمت گوشیHuawei Pura 70 از 5499 یوان (760 دلار / 710 یورو) برای نسخه پایه 12/256 گیگابایت شروع می شود و تا 6999 یوان (965 دلار / 905 یورو) برای گزینه 1 ترابایتی می‌رسد. چهار گزینه رنگ ساکورا رز قرمز، آبی کریستالی یخی، سفید برفی و مشکی شنی پر وجود دارد و پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون باز است و فروش از دوشنبه، ۲۲ آوریل برای کاربران چینی آغاز می‌شود.

 

Huawei Pura 70 Pro و Pura 70 Pro+

دو گوشی Pura 70 Pro و Pro+ دو گوشی دیگر از این سری هستند که هر کدام ویژگی‌های خود را دارند.

پنل پشتی اولین مورد از چند تفاوت بین این دو گوشی است. دوم این که پلاس دارای ۱۶ گیگابایت رم است، در حالی که Pro معمولی با ۱۲ گیگابایت رم کار می‌کند.

در نهایت، مدل پریمیوم‌تر از پیام‌های ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند و با ماهواره‌های Beidou و Tiantong کار می‌کند، اما این ویژگی در دستگاه‌های خارج از کشور در دسترس نخواهد بود. سایر موارد مانند صفحه نمایش، دوربین، باتری بین این دو یکسان است.

پنل هر دو اولد ۶.۸ اینچی LTPO با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲۸۴۴ در ۱۲۶۰ پیکسل است. صفحه نمایش توسط نوع دیگری از شیشه Kunlun محافظت می‌شود که دارای حالت بازالتی است - یک فناوری ثبت اختراع هوآوی که قبلاً فقط در Mate 60 RS دیده شده بود. طبق تست‌های داخلی هواوی، دوام آن در مقایسه با سایر محافظ‌های Kunlun Glass دو برابر است.

هر دو گوشی Huawei Pura 70 Pro و Pro+ دارای دوربین سه گانه در پشت هستند.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.4-f/4.0 با OIS مشابه وانیلی Pura 70 است، در حالی که تله فوتو به یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و لنز F/2.1 3.5x با OIS ارتقا یافته است. یک فوق عریض 12.5 مگاپیکسلی پشت را به سمت بالا می‌چرخاند.

مدل Pro  دارای ویژگی Super Focus Macro است که می‌تواند بر روی اجسام 5 سانتی متری فوکوس کند.

مدل پرو پلاس دارای طرح چهارخانه بافته شده است و در سه رنگ مختلف موجود است. هنوز هم فقط یک لایه زیر شیشه پشتی است، اما خنک به نظر می‌رسد و بسته به نور تغییر می‌کند. در مقابل، Pura 70 Pro دارای یک پنل ساده است. زیر قاب یک باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ وات سیمی، ۸۰ وات بی سیم و ۲۰ وات پشتیبانی از شارژ بی سیم معکوس وجود دارد. سیستم عامل نیز HarmonyOS 4.2 است.

هوآوی مدل Pura 70 Pro را در رنگ‌های سفید، مشکی و بنفش با قیمت پایه ۶۴۹۹ یوان (۹۰۰ دلار / ۸۴۰ یورو) برای گزینه 12/256 گیگابایتی به فروش می‌رساند، در حالی که گران‌ترین نسخه با فضای ذخیره‌سازی یک ترابایت، ۷۹۹۹ یوان (۱۱۰۰ دلار معادل ۱۰۳۰ یورو است)

 

اما Huawei Pura 70 Pro+ در رنگ‌های نقره‌ای، سفید و مشکی عرضه می‌شود و قیمت آن ۷۹۹۹ یوان برای 16/512 گیگابایت است، در حالی که فضای ذخیره‌سازی دو برابری آن ۸۹۹۹ یوان (۱۲۴۵ دلار/۱۱۶۵ یورو) است. هر دو گوشی برای پیش خرید آماده هستند، در حالی که فروش واقعی از ۲۲ آوریل آغاز خواهد شد.

هیچ صحبتی وجود ندارد که آیا این گوشی‌ها در بازار بین‌المللی عرضه خواهند شد یا مانند سری Mate 60 در انحصار چین باقی خواهند ماند.

 

Huawei P70 Ultra

گوشی Pura 70 Ultra زبان طراحی منحصر به فردی با ماژول دوربین مثلثی شکل در قسمت پشتی دارد. این گوشی در چهار رنگ شامل Chanson Green، Mocha Brown، Starburst White و Starburst Black عرضه می شود. ابعاد این گوشی  ۱۶۲.۶ در ۷۵.۱ در ۸.۴ میلیمتر و وزن آن حدود ۲۲۶ گرم است. برای افزایش راحتی و چسبندگی، این تلفن دارای تزئینات لوزی شکل بادگیر مانند روی قاب پشتی است.

یک پنل ۶.۸ اینچی OLED با وضوح ۲۸۴۴ در ۱۲۶۰ پیکسل با تراکم ۴۶۰ پیکسل در هر اینچ وجود دارد.

این دستگاه دارای ویژگی‌های چشمگیری مانند نرخ تازه سازی تطبیقی LTPO 1-120 هرتز، کاهش نور PWM با فرکانس بالا ۱۴۴۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۳۰۰ هرتز است. علاوه بر این، از طیف رنگی گسترده P3 با 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی می کند. برای محافظت، هواوی از نسل دوم محافظ شیشه‌ای Kunlun استفاده کرده است.

نیروبخش Pura 70 Ultra چیپست Kirin 9010 است. این چیپست جانشین Kirin 9000s است که در سری Mate 60 مورد استفاده قرار گرفت. در مورد باتری، این گوشی دارای ظرفیت باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی سیم دار است. همچنین می توان آن را به صورت بی سیم با ۸۰ وات شارژ کرد و همچنین دارای پشتیبانی بی سیم معکوس ۲۰ وات است.

اگر در مورد تفاوت عمده در مقایسه با سایر مدل های خانواده Pura 70 صحبت کنیم، Ultra دارای برخی ویژگی‌های دوربین منحصر به فرد است. یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی یک اینچی، ۴۰ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ماکرو ۵۰ مگاپیکسلی وجود دارد.

نکته قابل توجه این است که دارای یک دوربین اصلی جمع شونده است که به طور یکپارچه کشیده و جمع می‌شود. هواوی با این فناوری، سیستم دوربین را کاملاً توانمند ساخته است. به عنوان مثال، Pura 70 Ultra می‌تواند حتی در سناریوهای با سرعت بالا (تا 300 کیلومتر در ساعت) عکس‌های واضح بگیرد. دوام آن ثابت شده است - شرکت تضمین می کند که می تواند حداقل ۳۰۰ هزار چرخه را تحمل کند. علاوه بر این، دیافراگم همه کاره دوربین اصلی (f/1.6 تا f/4.0) و تثبیت‌کننده تغییر سنسور، نتایج حرفه‌ای را تضمین می‌کند.

گوشی Pura 70 Ultra قابلیت زوم اپتیکال ۳.۵ برابر و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر را دارد. برای عکس های پایدار، این شرکت ویژگی ضد لرزش AIS را اجرا کرده است. با حرکت به سمت جلو، گوشی دارای یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است.

گوشی Huawei Pura 70 Ultra در پیکربندی های 16/512 گیگابایتی و 16/1 ترابایتی عرضه می‌شود. قیمت آنها به ترتیب ۹۹۹۹ یوان (۱۳۸۰ دلار) و ۱۰۹۹۹ یوان (۱۵۲۰ دلار) است.

 

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما