چه مدل های دستبند طلا در سال ۱۴۰۳ مد خواهند شد؟

طلا و جواهر اقتصاد 100 : یکی از جدیدترین دستبندهای طلا ، دستبند طلا حصیری تخت است که ظاهری بسیار چشم گیر دارد و طراحی آن بسیار ظریف و زیبا است.

چه مدل های دستبند طلا در سال ۱۴۰۳ مد خواهند شد؟

دستبند طلا حصیری تخت؛ ظریف اما چشم گیر!

این دستبند طلا، برای ست‌های کلاسیک و مهمانی‌های رسمی بسیار مناسب بوده و شما می‌تواند با انتخاب و خرید این دستبند طلا، جذابیت را برای خود به ارمغان آورید.

مدلی که این دستبند طلا دارد، همیشه مد خواهد بود و شما می‌توانید با خرید این دستبند طلا، از یک دستبند ماندگار استفاده کنید.

دستبند طلا دو سر گیسو؛ مثل پیچ و خم‌های زیبای یک گیسو

اگر عاشق النگو هستید ولی از طرح‌‌های شلوغ و قدیمی خسته شده‌اید و به دنبال یک النگو ساده و زیبا هستید که همیشه مد باشد و درخشش فوق العاده‌ای داشته باشد؛ النگو دو سر گیسو برای شما یکی از بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها خواهد بود؛ چرا؟ زیرا این النگو طلا یک النگو کاملاً دست ساز است که با بهترین شیوه ساخت طراحی و تولید شده است، همچنین یک طراحی خاص و منحصر به فرد و ساده دارد که تا همیشه زیبا و جذاب خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این دستبند طلا این است که برای هر سنی و با هر سلیقه‌ای مناسب و جذاب خواهد بود!

دستبند طلا هرینگبون؛ خاص و جذاب

دستبند طلا هرینگبون، یکی از ساده‌ترین و مینیمال‌ترین طراحی‌ها که برای درخشیدن و زیبایی بسیار ویژه و مناسب خواهد بود. طراحی این دستبند طلا، به گونه‌ای خاص است که همانند سایر مدل‌های دستبند طلا نمی‌باشد؛ یعنی مثل سایر دستبندهای طلا، زنجیری یا به شکل النگو نیست؛ البته این دستبند طلا در دسته دستبندهای طلا زنجیری قرار می‌گیرد؛ اما با تمام دستبندهای طلا زنجیری متفاوت است! به عنوان مثال، حلقه‌های زنجیر در آن مشخص نیست و طراحی آن سبب شده است برای منحصر به فرد بودن، فوق العاده باشد.

دستبند طلا سه تار؛ مثل سه تار زیبا و مثل سنجاق درخشان!

دستبند طلا سه تار که از یک قالب مربع شکل تو خالی با چند مُهره سنگ سبز رنگ و زنجیر تشکیل شده است، به یکی از ساده‌ترین و خاص‌ترین دستبندها تبدیل شده است که بسیار زیبا بوده و می‌توان آن را در همه جا به دست بست و لذت برد. طراحی جالب و خاص این دستبند که شبیه ساز سه تار است، سبب شده که همیشه روی مد باشد و زیبایی و جذابیتش هر روز بیشتر شود. همچنین ترکیب رنگ طلایی با مُهره‌های سبز رنگ این دستبند، به مینیمال بودن این دستبند کمک کرده است و آن را برای استفاده با هر استایل و سبکی راحت کرده است.

دستبند طلا کندو؛ شیرین مثل عسل!

دستبند طلا کندو، یکی از اعضاء کالکشن طلا کندو است این دستبند طلا، طرحی خاص و منحصر به فرد دارد و برای انواع استایل‌ها، به خصوص استایل‌های رسمی و کلاسیک، بسیار مناسب و جذاب خواهد بود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت قیمت طلا و سکه چند روزی است که ریزشی…

اخبار سلامت

سینما در سینما