با ساعت لوکس و فوق العاده فراری بیشتر آشنا شوید

طلا و جواهر اقتصاد 100 : ساعت فراری اکسسوری مناسبی برای هر طرفدار تیم مسابقه ایتالیایی نمادین است. این ساعت‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که شیک، کاربردی و بادوام باشند و آن‌ها را به جواهری ایده‌آل برای هر عاشق فراری تبدیل می‌کنند.

با ساعت لوکس و فوق العاده فراری بیشتر آشنا شوید

ساعت‌ها در سبک‌های متنوعی عرضه می‌شوند و به شما این فرصت را می‌دهند که ظاهر ساعت را با استایل مناسب خود، انتخاب کنید. این ساعت‌ها طراحی خاص و مدرنی دارند که با لوگوی فراری بر روی صفحه ساعت تکمیل می‌شود تا حس اصالت بیشتری داشته باشد.

ساعت مچی فراری برای استفاده روزمره نیز عالی هستند و به شما این فرصت را می‌دهند که عشق خود را به تیم مسابقه فراری در هر کجا که می‌روید نشان دهید.

همچنین دارای برخی از آخرین فناوری‌ها، مانند عملکرد کرنوگراف و حرکت کوارتز هستند، که برای پیگیری و نمایش زمان، فوق العاده هستند و به گونه ای طراحی شده اند که راحت باشند و دارای بند های قابل تنظیم هستند که در ادامه جزئیات بیشتری از این برند منحصر به فرد را به شما ارائه می دهیم.

نگاهی گذرا به تاریخچه ساعت فراری

برند فراری که در سال 1947 متولد شد، از آن زمان به یک اسطوره در ماشین و موتوراسپرت و تجمل تبدیل شده است، علاوه بر خودرو، سال‌هاست که فراری به بازاریابی اقلام مد از جمله ساعت‌های رسمی می‌پردازد.

در آغاز دهه 1950، انزو فراری، شروع به خرید ساعت‌هایی با لوگوی اسب شرکت خود کرد تا به عنوان هدیه و جوایز به کارمندان، رانندگان مسابقه، فروشندگان و دوستان اهدا کند. اولین ساعت‌های لوگوی شناخته شده فراری از برندهایی مانند Zenith و Longines ساخته شده‌اند.

در دهه 1970، فراری قراردادی رسمی با Longines برای تولید خطی از ساعت‌های Ferrari  با برند مشترک را امضا کرد. مطابق با زمان، اینها عموماً ساعتهای دو رنگ به سبک مدرن با نشانگرهای نواری ساده یا اعداد رومی بودند. این صفحه دارای نام و لوگوی Longines و همچنین آرم اسکریپت فراری بود که جزئی از بهترین ساعت مردانه فراری که لاکچری و با ارزش است محسوب می شود.

در دهه 1980، انزو فراری قرارداد جدیدی با آلن دومینیک پرین از کارتیه برای تولید خطی از ساعت‌های «فراری فرمولا» منعقد کرد. این قاب‌ها دارای قاب‌های گرد با حاشیه‌های متضاد (معمولاً طلای زرد) بودند و برخی از قاب‌ها به رنگ مشکی پوشانده شده بودند و لوگوی متنی فراری و اسب فراری را در ساعت 12 روی صفحه داشتند.

نام Cartier به وضوح در این ساعت ها وجود نداشت. تمام بسته بندی ها در برند فراری انجام شده است و نام و لوگوی فراری به طور برجسته به نمایش گذاشته اند، و این یادآور ساعت های مدرن اسکودریا فراری می باشند.

چرا ساعت فراری را انتخاب کنیم ؟

ساعت های فراری لوازم جانبی هستند که روح اسپرت و ظریف برند خودرو را منعکس می کنند. آنها بسته به مدل ویژگی های مختلفی دارند، اما برخی از عناصر مشترک دارند. که در ادامه به چند دلیل برای انتخاب این ساعت و ویژگی های ساعت فراری اشاره میکنیم.

نوع حرکت ساعت فراری

ساعت های فراری مجهز به حرکات کوارتز یا خودکار هستند که دقت خوب و نگهداری کم را تضمین می کند. برخی از مدل ها دارای عملکرد کرنوگراف هستند که امکان اندازه گیری فواصل زمانی را با عقربه ها یا نمایشگرهای دیجیتالی فراهم می کند.

مقاومت ساعت فراری در برابر آب

ساعت های فراری به گونه ای طراحی شده اند که در برابر پاشیده شدن و غوطه ور شدن در آب مقاومت کنند. آنها به طور کلی در برابر آب 3 تا 10 ATM (30 تا 100 متر) مقاوم هستند، برای شنا یا غواصی سطحی مناسب هستند و البته برخی از مدل ها مانند Scuderia Ferrari Diver که می تواند تا 20 ATM (200 متر) نیز مقاومت بیشتری داشته باشد.

قابلیت اتصال بلوتوث ساعت فراری

برخی از ساعت های فراری به لطف فناوری بلوتوث با گوشی های هوشمند و تبلت ها سازگار هستند. این بدان معناست که آنها می توانند اعلان ها را دریافت کنند، موسیقی را کنترل کنند، فعالیت بدنی را پیگیری کنند یا به برنامه های اختصاصی دسترسی داشته باشند. این مدل ها به پلت فرم Ferrari Connect متصل می شوند که حتی به شما امکان می دهد اطلاعات مربوط به خودرو های فراری (در صورت داشتن) را مشاهده کنید.

طراحی ساعت فراری

ساعت فراری زنانه و مردانه از دنیای مسابقات اتومبیل رانی الهام گرفته شده اند و از کدهای رنگی، آرم ها و شکل های این برند استفاده می کنند. آنها دارای سبکی اسپرت و پویا، با قاب های گرد، مربع یا مستطیل، در فولاد، تیتانیوم یا کربن هستند.

معرفی 3 ساعت پر فروش Scuderia Ferrari

ساعت های فراری در سر تا سر دنیا به خصوص کسانی که عاشق مسابقات اتومبیلرانی هستند محبوب است که در ادامه به سه تا از پرفروش ترین آنها اشاره می کنیم.

ساعت مچی مردانه فراری مدل Scuderia Ferrari 830903

این ساعت شیک به گونه ای طراحی شده است که خود را متمایز کند، چه در پیست باشید و چه فقط برای یک شب در شهر بیرون بروید. طرح رنگ مشکی و قرمز پررنگ مطمئناً شما را تیزبین می کند و جزئیات پیچیده، ظاهر یک علاقه مندان واقعی به مسابقه را به شما می بخشد.

این ساعت مردانه فراری قطعه ای منحصر به فرد از هنر است که ظاهری مدرن با جذابیت کلاسیک ارائه می دهد. طراحی قاب همچنین امکان تناسب راحت را فراهم می کند و کریستال مقاوم در برابر خراش دید واضحی از زمان را تضمین می کند.

ساعت مچی مردانه Scuderia Ferrari 830886

این ساعت مجلل دارای صفحه ای مشکی با بند استیل مشکی است که قطعات طلایی رنگ برای نمایش زمان انرا به ساعتی خاص تبدیل کرده است. ساعت از جنس استیل ضد زنگ است و دارای یک پنجره کریستالی ضد خش است که از نمایشگر محافظت می کند.

همچنین دارای سه موتور فعال و باتری کوارتز و دارای نشانگر تاریخ می باشد، این ساعت فراری راهی عالی برای نشان دادن عشق شما به برند فراری است و با ویژگی هایی که دارد شما را از هر جهت راضی نگه می دارد.

ساعت مچی فراری مردانه مدل Scuderia Ferrari 830778

این ساعت برداشتی مدرن از سبک نمادین مسابقه فراری است که ترکیبی از فناوری و طراحی است. این ساعت با بند سیلیکونی مشکی و قرمز هم راحت و هم شیک می باشد.

با قاب مشکی و لوگوی فراری که درست در نقطه ساعت 12 قرار گرفته، زیبایی را به ارمغان رسانده است . این ساعت اسکودریا فراری از یک حرکت کوارتز با دقت 0.2 ثانیه در روز نیرو می گیرد. این ساعت به گونه‌ای طراحی شده است که در برابر سختی‌های مسیر مسابقه مقاومت کند، اما همچنان روی مچ دست شما فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما