عکس و اسامی بازیگران سریال خانه به دوش که بعد سریال فوت کردند / تا حالا نمی دانستید !

سریال خانه به دوش یکی از موفق‌ترین آثار کمدی تلویزیون است که به بهانه باز پخش این سریال یادی میکنیم از بازیگرانی که در این سریال نقش آفرینی کرده اند و از دنیا رفته اند.

عکس و اسامی بازیگران سریال خانه به دوش که بعد سریال فوت کردند / تا حالا نمی دانستید !

بازیگران خانه به دوش که فوت کردند

سریال خاطره انگیز خانه به دوش که سالها پیش به عنوان یکی از بهترین و پربازدیدترین سریال ماه رمضان شناخته شد، این روزها با بازپخشش از شبکه آی فیلم، ما را به آن روزها برده و خاطرات خوش تماشای این سریال در آن دوران را زنده کرده است. در این سریال پربیننده هنرمندانی ایفای نقش نموده اند که متاسفانه دیگر در میان ما نیستند و تنها از آنها خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن هنردوستان به یادگارمانده است. در این بخش از نمناک به معرفی بازیگران فوت شده خانه به دوش پرداخته ایم که کنار هنرمندانی چون مریم امیرجلالی، رضا عطاران، حمید لولایی و علی صادقی و...به ایفای نقش پرداخته بودند.

سعید نورالهی

سعید نورالهی کلیان، بازیگر نقش حاجی صاحب کفاشی در سریال خانه به دوش، در تاریخ 1 فروردین 1330 متولد شد و ششمین روز اردیبهشت ماه سال 1398 به دلیل عارضه سکته مغزی درگذشت و در بهشت زهرا به خاک سپرده شد. نورالهی سال 1365 وارد دنیای بازیگری شد و با حضور در فیلم های سینمایی مارمولک، لیلی با من است و سریال تلویزیونی خانه به دوش بیش از پیش شناخته شد.

سعید نورالهی

سعید نورالهی بازیگر سریال خانه به دوش

پروین میکده

نقش زیبا، خدمتکار خانه اصلان در سریال خانه به دوش که یکی از شخصیت های دوست داشتنی و بامزه سریال بود را مرحومه پروین میکده بازی میکرد. پروین میکده متولد تاریخ 5 اسفند 1314 بود که در روز 19 اسفند 1392 به دلیل سرطان کبد دار فانی را وداع گفت. از مهمترین فیلم های زنده یاد پروین میکده می توان به آثاری همچون سریال های تلویزیونی داستان یک شهر،‌ خانه به دوش، مدرسه مادربزرگ‌ها، خانه به خانه و دردسر طلایی اشاره کرد.

پروین میکده

مرحومه پروین میکده بازیگر سریال خانه به دوش

سید جلال طباطبایی

سید جلال طباطبایی که در سال 1383 در سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران، نقش سبزی فروش را بازی کرده بود، 22 تیر ماه 99 در سن 70 سالگی دار فانی را وداع گفت. وی با ایفای نقش در شب های برره، متهم گریخت، خانه به دوش، ترش و شیرین و... خاطره ای به یاد ماندنی را در ذهن هنردوستان به یادگار گذاشت.

سید جلال طباطبایی

سید جلال طباطبایی بازیگر سریال خانه به دوش

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما