ردمی توربو 3 (Redmi Turbo 3) با اسنپدراگون 8s نسل 3 معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی جدید شیائومی با نام ردمی توربو 3 (Redmi Turbo 3) معرفی شد. این گوشی دارای مشخصات برجسته‌ای مانند تراشه قدرتمند و هوش مصنوعی است.

ردمی توربو 3 (Redmi Turbo 3) با اسنپدراگون 8s نسل 3 معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،شیائومی امروز رویدادی را در چین برگزار کرد و در آن از تبلت و گوشی جدید ردمی رونمایی کرد. این گوشی Redmi Turbo 3 نام دارد و در واقع جانشین Redmi Note 12 Turbo سال گذشته است. گفته می‌شود که این دستگاه یک گوشی قاتل پرچمدار در بخش میان رده است و نسبت به نسل قبلی خود یعنی نوت 12 توربو پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. در ادامه به شرح کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت ردمی توربو 3 می‌پردازیم.

طراحی ردمی توربو 3 تا حد زیادی مشابه مدل قبلی است؛ یعنی باز هم از یک قاب صاف با لبه‌های کمی خمیده و دو حلقه دوربین برجسته استفاده شده است. این دستگاه ضخامت 7.8 میلی‌متری و وزن 179 گرمی دارد و به گفته ردمی دارای گواهینامه حفاظت از سقوط پنج ستاره SGS است

ردمی توربو 3

ردمی Turbo 3 دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی اولد است که با حاشیه‌های بسیار نازک احاطه شده و یک اسکنر اثر انگشت را در خود جا داده است. این نمایشگر وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2400 نیت را ارائه می‌دهد و در بالای آن یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

تنظیمات دوربین پشتی سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS (لنز سونی LYT-600) و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی هوشمند از یک ویژگی هیجان‌انگیز به نام object eraser (پاک‌کن اشیاء) مبتنی بر هوش مصنوعی برخودار است که بسیار شبیه پاک‌کن جادویی پیکسل است و هر عنصر ناخواسته‌ای را از تصاویر حذف می‌کند.

این گوشی ردمی به تراشه جدید کوالکام یعنی Snapdragon 8s Gen 3 مجهز شده که یک نسخه ضعیف و کوچک شده از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 است. قدرت این تراشه با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی تکمیل می‌شود. سیستم خنک کننده Ice Cooling شیائومی با یک منطقه VC بزرگ نیز برای اتلاف گرما در زمان استفاده شدید در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 90 واتی می‌گیرد.

Redmi Turbo 3 با رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند و از قابلیتی به نام ژست هوایی پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به کاربران امکان کنترل گوشی از راه دور (بدون لمس) را می‌دهد و می‌تواند برای مواقعی که دست‌ها خیس هستند بسیار مفید باشد. از دیگر مشخصات ردمی توربو 3 می‌توان به پورت USB تایپ C، وایفای 7، بلوتوث، NFC و یک‌سری ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند زیرنویس زنده و خلاصه‌سازی اشاره کرد.

قیمت ردمی توربو 3

ردمی توربو 3 در سه رنگ سبز، مشکی و تیتانیومی از 15 آوریل در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. نحوه قیمت‌گذاری این گوشی در چین به شرح زیر خواهد بود:

ردمی توربو 3

  • نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1999 یوان (معادل 276 دلار)
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2299 یوان (معادل 317 دلار)
  • نسخه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2499 یوان (معادل 345 دلار)
  • نسخه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی با قیمت 2799 یوان (معادل 386 دلار)

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما