مشخصات سری P70 هواوی فاش شد؛ عرضه دور نیست

اقتصاد ۱۰۰ - به زودی سری قدرتمند هوآوی P70، رونمایی خواهد شد. با وجود تحریم‌هایی که گریبان هواوی را گرفته، این شرکت همچنان در صدد توسعه محصولات و بهترین کیفیت و امکانات است. در همین راستا، مشخصات سری P70 فاش کرده که ابعاد تازه‌ای از آن را آشکار می‌کند.

مشخصات سری P70 هواوی فاش شد؛ عرضه دور نیست

به گزارش گروه دانش و فناوری،هوآوی ادامه دهنده گسترش خانواده محصولات خود است. پس از عرضه محصولات هیجان‌انگیز Mate 60 و Mate X50، محصول بعدی شرکت یک گوشی هوشمند دیگر به نام P70 است. سری هوآوی P70  قرار بود اوایل مارس عرضه شود که با تغییر برنامه، به تعویق افتاد. گزارش Digital Chat Station حکایت از این دارد که سری P70 ممکن است به زودی عرضه شود.

هواوی با کمی تغییر استراتژی نسبت به رویدادهای بزرگ قبلی که در جهت معرفی محصولات جدیدش در پی می‌گرفت، روشی تازه برای این هدف در نظر دارد. اکنون شرکت محصولات خود را به‌طور آرام به بازار معرفی می‌کند، اما همچنان موفقیت‌های قابل توجهی را تجربه به دست می‌آورد. عملکرد مثبت هواوی پیش از این نیز در سری Mate 60 هوآوی در چین دیده شده و پس از آن برای آنر ایکس50 پرو نیز اتفاق افتاد.

در همین راستا، هواوی تصمیم دارد سری آینده P70 خود را به آرامی وارد بازار کند. اگر اینبار نیز این اتفاق بیوفتد، سومین سری از محصولات هواوی خواهد بود که به این طریق به بازار عرضه می‌شود.
هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند آینده هوآوی P70 مشخص نیست، با اینحال مرور مشخصات سری P70 هواوی خالی از لطف نیست.

شایعات نشان می‌دهد که این گوشی از یک چیپست سری Kirin 9000 ارتقاء یافته بهره می‌برد، که احتمالاً از عملکرد بهتری نسبت به Kirin 9000S موجود در سری Mate60 برخوردار خواهد بود. در حالی که جزئیات عملکرد خاصی در دسترس نیست، انتظار می‌رود که قدرتی مناسب برای یک گوشی پرچمدار فعلی داشته باشد.

مشخصات دوربین سری P70

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که مدل‌های هوآوی P70 صفحه نمایشی با اندازه‌ای بین 6.58 یا 6.8 اینچ LTPO با منحنی با رزولوشن بالا عرضه خواهند شد. بعلاوه انتظار می‌رود سری P70 شامل دوربین اصلی با حسگر OV50H یا IMX989، همراه با یک لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسل و یک لنز تله‌فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسل با بزرگنمایی 4 برابر باشد.

قیمت سری P70 هواوی

قیمت سری P70 هنوز مشخص نیست، اما هوآوی P60 Art سال گذشته با قیمت 8988 یوان (حدود 1340 دلار) عرضه شد، که یک نقطه قیمت ممکن فراهم می‌کند.

 

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما