گوگل چت به شما اجازه می‌دهد با کاربران Slack و Microsoft Teams چت کنید

اقتصاد ۱۰۰ - اگر جز کاربران نسخه پولی Google Workspace هستید، گوگل خبرهای خوبی برای شما دارد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده گوگل چت به‌روزرسانی شده؛ اکنون شما می‌توانید با کاربران پلتفرم‌های دیگر مانند Slack و Microsoft Teams چت کنید.

گوگل چت به شما اجازه می‌دهد با کاربران Slack و Microsoft Teams چت کنید

به گزارش گروه دانش و فناوری،با قابلیت جدید گوگل چت شما می‌توانید بدون نیاز به جابه جایی با دیگر کاربران چت کنید اما یک مشکلی وجود دارد. این قابلیت جذاب فقط در دسترس مشترکین نسخه پولی این برنامه قرار دارد. در ابتدا که فقط در نسخه بتا وجود داشت و فقط تعدادی از کاربران به آن دسترسی داشتند اما اکنون گوگل اعلام کرد که این قابلیت در اختیار تمام کاربرانی که هزینه اشتراک را پرداخت کرده اند، قرار می‌گیرد.

به هر حال در جریان باشید که برای استفاده از ویژگی جدید گوگل چت باید تنظیمات خود را تغییر دهید. بر اساس اطلاعات منتشر شده شما برای استفاده از این قابلیت باید اپلیکیشن دیگری به نام Mio که مانند پُلی ارتباطی بین گوگل چت و سایر پلتفرم‌ها کار می‌کند را دانلود و نصب کنید. اما خبر خوب این است که Mio کار شما را راحت‌تر کرده و علاوه بر اینکه در همه پیام‌رسان‌ها کار می‌کند، ازهمه ویژگی‌ها مانند برچسب‌گذاری، ارسال فایل، فایل‌های GIF و غیره نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، Mio مطمئن می‌شود که Google Workspace و Microsoft Office 365 با یکدیگر بخوبی مچ می‌شوند.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما