سرعت شارژ گلکسی تب اس ۹ پلاس و تب اس ۹ اولترا فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ -دو نسخه پلاس و اولترا سری گلکسی تب اس ۹ در سه مدل مختلف روانه بازار خواهند شد.

سرعت شارژ گلکسی تب اس ۹ پلاس و تب اس ۹ اولترا فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،همانطور که می‌دانیم، سامسونگ قصد دارد در نیمه دوم سال جاری میلادی از نسل جدید محصولات خود شامل گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵، سری گلکسی واچ ۶ و سری گلکسی تب اس ۹ رونمایی کند. در این راستا، گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند که دومین رویداد آنپکد غول فناوری کره جنوبی اواخر ماه ژوئیه سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اطلاعات تازه‌ای از تبلت‌های موردانتظار سامسونگ در اختیار کاربران قرار گرفته است که سرعت شارژ آن‌ها را فاش می‌کند. 

طبق این گزارش، گلکسی تب اس ۹ پلاس و گلکسی تب اس ۹ اولترا در لیست گواهی TUV ثبت شده‌اند و به نظر می‌رسد این دو تبلت در سه نسخه عرضه خواهند شد. در لیست این دو گواهی ذکر شده است که مدل پلاس سری در سه نسخه با شناسه‌ مدل‌های SM-X816B، SM-X810 و SM-X816N برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت. از آن سو، گلکسی تب اس ۹ اولترا نیز در سه نسخه با شناسه‌ مدل‌های SM-X916B، SM-X910 و SM-X916N روانه بازار خواهد شد. 

شایان ذکر است شناسه مدل اول این دو دستگاه مربوط به نسخه وای‌فای می‌شود در حالی که دومین شناسه مدل بیانگر نسخه 5G آن دو است. شناسه مدل سوم گلکسی تب اس ۹ پلاس و گلکسی تب اس ۹ اولترا نیز مخصوص بازار کره جنوبی خواهد بود. به علاوه، لیست این گواهی تایید می‌کند که گلکسی تب اس ۹ پلاس و تب اس ۹ اولترا از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ظاهرا سامسونگ قصدی برای بهبود سرعت شارژ سری گلکسی تب اس ۹ نخواهد داشت چرا که مدل‌های نسل قبلی گلکسی تب اس ۸ پلاس و تب اس ۸ اولترا نیز از سرعت شارژ ۴۵ واتی برخوردار هستند. 

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما