مشخصات فنی گلکسی تب اس ۹ الترا فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - تبلت پرچمدار سامسونگ از نسخه اختصاصی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و گواهی IP68 بهره خواهد برد.

مشخصات فنی گلکسی تب اس ۹ الترا فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،سامسونگ در ماه فوریه سال جاری میلادی اولین رویداد آنپکد خود برای سال ۲۰۲۳ را برگزار کرد که در طی آن سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ به طور رسمی معرفی شد. با برگزاری این رویداد، کار سامسونگ برای معرفی محصولات پرچمدار بالارده خود در نیمه اول سال جاری میلادی تمام شد و حالا به نظر می‌رسد این برند در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ محصولات بالارده مختلفی را عرضه خواهد کرد.

انتظار می‌رود غول فناوری کره جنوبی در دومین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۳ از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود شامل گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵، سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۶، نسخه جدید گلکسی بادز و سری تبلت‌های پرمیوم گلکسی تب اس ۹ رونمایی کند. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری برجسته به نام Ice Universe بخشی از مشخصات فنی نسخه قدرتمند سری گلکسی تب اس ۹ موسوم به گلکسی تب اس ۹ الترا را فاش ساخته است. البته در حال حاضر هیچکدام از این جزئیات لو رفته تایید نشده است ولی با توجه به سابقه قابل توجه Ice Universe در افشای اطلاعات می‌توان به درستی این گزارش اعتماد کرد. 

گلکسی تب اس ۹ الترا از نظر وزن، ابعاد، رزولوشن نمایشگر و کانفیگ حافظه رم تفاوت خاصی با نسل قبلی یعنی گلکسی تب اس ۸ الترا نخواهد داشت و به نظر می‌رسد نباید منتظر بروزرسانی‌ بزرگی از سوی سامسونگ برای بهترین تبلت اندرویدی باشیم. با این وجود، گلکسی تب اس ۹ با مشخصات فنی قدرتمندی روانه بازار خواهد شد که می‌تواند توجه کاربران را به سوی خود جلب کند. 

افشاگر Ice Universe در گزارش خود ادعا می‌کند که ابعاد گلکسی تب اس ۹ الترا برابر با ۳۲۶٫۴ در ۲۰۸٫۶ در ۵٫۵ میلی‌متر خواهد بود و وزن این تبلت نیز به ۷۳۷ گرم می‌رسد. قلب تپنده تبلت پرمیوم سامسونگ همان سخت‌افزار به کار رفته در سری گلکسی اس ۲۳ یعنی نسخه اختصاصی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو موسوم به Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy خواهد بود که با حافظه رم سریع LPDDR5x همراه خواهد شد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی تامین خواهد شد. 

به مانند نسل قبلی، گلکسی تب اس ۹ الترا در کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد ولی به احتمال زیاد کانفیگ‌‌های حافظه رم و حافظه داخلی بیشتری از این تبلت در دسترس کاربران قرار بگیرد. یکی از بهبودهای اصلی گلکسی تب اس ۹ الترا گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 خواهد بود که سری گلکسی اس تب اس ۸ از آن بی‌بهره بود. پنل جلویی این تبلت میزبان نمایشگر ۱۴٫۶ اینچی است که از رزولوشن تصویر ۲۹۶۰ در ۱۸۴۸ پشتیبانی می‌کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که اخیرا رندرهایی از گلکسی تب اس ۹ پلاس منتشر شده است که طراحی این تبلت ۱۲٫۶ اینچی را نشان می‌دهد. به علاوه، امکان دارد دو تبلت  گلکسی تب اس ۹ و اس ۹ پلاس به سخت‌افزار مشابه مدل الترا مجهز باشند و از گواهی IP68 برخوردار شوند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما