طراحی گلکسی تب اس ۹ پلاس در تصاویر رندری فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - نسل جدید تبلت سامسونگ از زبان طراحی مشابه نسل قبلی برخوردار خواهد بود.

طراحی گلکسی تب اس ۹ پلاس در تصاویر رندری فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،سری تبلت‌های پرچمدار سامسونگ موسوم به سری گلکسی تب اس به عنوان رقیب مستقیم سری تبلت‌های قدرتمند آیپد پرو اپل شناخته می‌شوند و از مشخصات فنی قابل توجهی بهره می‌برند. در حال حاضر، سری گلکسی تب اس ۸ که شامل سه مدل گلکسی تب اس ۸،‌ تب اس ۸ پلاس و تب اس ۸ الترا می‌شود بهترین سری تبلت اندرویدی پرچمدار بازار محسوب می‌شود. حالا به تازگی اطلاعات جدیدی پیرامون نسل جدید تبلت پرچمدار سامسونگ به نام گلکسی تب اس ۹ پلاس منتشر شده است که طراحی آن فاش ساخته است. 

افشاگری برجسته و خوش‌سابقه موسوم به OnLeaks با همکاری وبسایت Wolfoftablets تصاویر رندری گلکسی تب اس ۹ پلاس را به اشتراک گذاشته است که طراحی آن را نشان می‌دهد. به طور کلی، تبلت جدید سامسونگ از زبان طراحی مشابه نسل قبلی یعنی گلکسی تب اس ۸ پلاس بهره خواهد برد. در این راستا، گلکسی تب اس ۹ پلاس از حاشیه نمایشگر زیاد و نوار مغناطیسی برای قلم هوشمند اس پن برخوردار خواهد بود. البته حاشیه‌های زیاد نمایشگر این تبلت برای در دست گرفتن راحت آن است و از لمس تصادفی جلوگیری می‌کند. 

شایان ذکر است یکی از تفاوت‌های طراحی گلکسی تب اس ۹ پلاس با نسل قبلی حذف جزیره دوربین آن است به طوریکه لنز‌های دوربین این تبلت به صورت جداگانه در پنل پشتی قرار گرفته‌اند. این طراحی جدید در واقع مشابه ظاهر جدید دیگر محصولات سامسونگ مانند سری گلکسی اس ۲۳ و گلکسی A54 است.

از لحاظ ابعاد، گلکسی تب اس ۹ پلاس برابر با ۲۸۵٫۴ در ۱۸۵٫۴ در ۵٫۶۴ میلی‌متر خواهد بود. به علاوه، شایعه شده است که تبلت جدید سامسونگ از نمایشگر ۱۲٫۹ اینچی امولد بهره خواهد برد در حالی که مدل قبلی به نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی مجهز است. انتظار می‌رود نمایشگر این تبلت از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی کند. در این گزارش اشاره‌ای به حجم باتری گلکسی تب اس ۹ پلاس نشده است ولی این تبلت به احتمال زیاد با شارژ سریع ۴۵ واتی همراه خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات قبلی،‌ سری گلکسی تب اس ۹ از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و یا نسخه اختصاصی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو (Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy) برخوردار خواهد بود. البته احتمال دارد سامسونگ نسخه‌های استاندارد و پلاس سری گلکسی تب اس ۹ را با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک عرضه کند و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو تنها در مدل الترا به کار رود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما