گلکسی تب اس ۹ و تب اس ۹ الترا در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شدند

اقتصاد ۱۰۰ -سری تبلت پرچمدار سامسونگ به تراشه اختصاصی Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy مجهز خواهد بود.

گلکسی تب اس ۹ و تب اس ۹ الترا در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،همانطور که می‌دانیم، نسل جدید سری تبلت پرچمدار سامسونگ موسوم به سری گلکسی تب اس ۹ در نیمه دوم سال جاری میلادی و در دومین رویداد آنپکد غول فناوری کره جنوبی معرفی خواهد شد. این سری تبلت قدرتمند شامل سه مدل گلکسی تب اس ۹، گلکسی تب اس ۹ پلاس و گلکسی تب اس ۹ الترا خواهد بود. در حالی که هنوز سامسونگ هیچ اشاره‌ای به سری گلکسی تب اس ۹ نداشته است، نسخه‌های استاندارد و الترا این سری تبلت پرچمدار در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شدند. 

گلکسی تب اس ۹ با شناسه مدل SM-X716B در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده است و براساس اطلاعات قرار گرفته در پایگاه اطلاعاتی این بنچمارک، تبلت جدید سامسونگ به نسخه اختصاصی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو به نام Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy مجهز خواهد بود. هسته اصلی این تراشه کورتکس X3 است که قادر است به حداکثر فرکانس ۳٫۳۶ گیگاهرتزی دست پیدا کند. به علاوه، گلکسی تب اس ۹ با ۸ گیگابایت حافظه رم در گیک‌بنچ لیست شده است. 

در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، گلکسی تب اس ۹ به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۱۹۲۹ و ۴۷۳۵ شده است. گواهی گیک‌بنچ همچنین تایید می‌کند که این تبلت با اندروید ۱۳ بر پایه رابط کاربری One UI 5.1 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

گلکسی تب اس ۹ الترا (شناسه مدل SM-X916B) نیز به مانند مدل استاندارد از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy‌ و حافظه رم ۸ گیگابایتی برخوردار خواهد بود این تبلت نیز در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۲۰۵۴ و ۵۴۲۶ را به خود اختصاص داده است. گلکسی تب اس ۹ الترا نیز با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری One UI 5.1 روانه بازار خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی تب اس ۹ الترا از طراحی مشابه نسل قبلی بهره خواهد برد. به علاوه، شایعات اذعان داشته‌اند که تبلت پرمیوم سامسونگ به نمایشگر سوپر امولد ۱۴٫۶ اینچی و باتری ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی مجهز خواهد بود. برخلاف نسل قبلی، سری گلکسی تب اس ۹ با گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 همراه خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما