گلکسی تب اس ۹ به نمایشگر امولد مجهز خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - به نظر می‌رسد سامسونگ با کنار گذاشتن پنل ال‌سی‌دی نسخه استاندارد سری گلکسی تب اس ۹ را به نمایشگر امولد مجهز خواهد کرد.

گلکسی تب اس ۹ به نمایشگر امولد مجهز خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری ،در حالی که تا به امروز گزارش‌ها و شایعات فراوانی پیرامون تبلت‌های نسل جدید سامسونگ یعنی گلکسی تب اس ۹ پلاس و گلکسی تب اس ۹ الترا منتشر شده است، افشاگران توجه کمتری به نسخه استاندارد سری گلکسی تب اس ۹ داشته‌اند. در این راستا، در حال حاضر تنها می‌دانیم که گلکسی تب اس ۹ از گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP67 بهره خواهد برد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اطلاعات هیجان‌انگیزی درباره نمایشگر این تبلت پرچمدار در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

افشاگر و فعال شناخته‌شده حوزه نمایشگر به نام راس یانگ ادعا کرده است که گلکسی تب اس ۹ با بهبود چشمگیری از نظر صفحه نمایش همراه خواهد شد. در این راستا، گزارش شده است که تبلت سامسونگ به نمایشگر ۱۱ اینچی امولد مجهز خواهد بود. برای مقایسه، تبلت نسل قبلی گلکسی تب اس ۸ از نمایشگر ال‌سی‌دی برخوردار است. انتظار می‌رود گلکسی تب اس ۹ با نمایشگر سوپر امولد با نرح نوسازی ۱۲۰ هرتزی همراه شود. 

با تجهیز گلکسی تب اس ۹ به نمایشگر امولد، فاصله بین این تبلت با مدل‌های گلکسی تب اس ۹ پلاس و تب اس ۹ الترا کم‌تر از قبل خواهد شد. ناگفته نماند که نمایشگر جدید این تبلت به احتمال زیاد باعث افزایش قیمتی آن خواهد شد. البته باید اشاره کرد که افزایش قیمتی سری گلکسی تب اس ۹ اجتناب‌ناپذیر است چرا که هر سه مدل این سری تبلت از تراشه جدید Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy بهره خواهند برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که افشاگر توئیتری Tech-Reve در گزارشی جداگانه کانفیگ‌های مختلف گلکسی تب اس ۹ الترا را فاش کرده است. طبق این گزارش، تبلت پرمیوم سامسونگ در کانفیگ پایه حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. کانفیگ‌های قدرتمند این تبلت نیز شامل دو مدل حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی UFS 4.0 می‌شود. 

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما