گزارش ۲۰۲۳ اپل در آستانه روز جهانی زمین

اقتصاد ۱۰۰ - در گزارش امروز اپل شما می‌توانید با جزییات کامل حتی ببینید که هر محصول به صورت تکی، چه تاثیراتی بر روی محیط زیست داشته و اپل چه کارهایی انجام داده تا این تاثیرات را سال به سال کمتر کند.

گزارش ۲۰۲۳ اپل در آستانه روز جهانی زمین

به گزارش گروه دانش و فناوری، اپل هر ساله یک گزارش کامل از اقداماتی که در مسیر بهبود وضعیت محیط زیست انجام داده، به بهانه روز جهانی زمین منتشر می‌کند. در این کاتالوگ شما می‌توانید جز به جز مواد استفاده شده در تک تک محصولات، فرآیند تولید آنها و اقدامات بهبود یافته در این مسیر با هدف بهتر شدن محیط زیست، میزان استفاده از مواد بازیافتی در محصولات، آزمایشات اپل پیش از عرضه یک محصول و بسیاری موارد دیگر مرتبط را بیینید.

در مورد امسال نیز این موضوع صدق می‌کند؛ اپل امروز گزارش پیشرفت زیست محیطی ۲۰۲۳ خود را منتشر کرده که در آن تلاش‌های مداوم این شرکت برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی و کاهش تاثیر آن بر محیط زیست پیش از روز زمین در ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت) ارایه شده است.

این گزارش تحقیقات شیمیایی، بازیافت و عملیات دستگاه، بهبود بهره‌وری انرژی و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، کاهش ضایعات، حمایت از اقدامات جامعه و موارد دیگر را به عنوان بخشی از هدف جاری آن برای رسیدن به انتشار کربن صفر تا سال ۲۰۳۰ بررسی می‌کند. همچنین توجه را به اطلاعیه اخیر اپل جلب می‌کند که قصد دارد انتقال به مواد بازیافتی را در دستگاه‌های خود تسریع کند.

علاوه بر این، اپل گزارش‌های محیطی محصول فردی خود را نیز برجسته کرده است، که بهبود اثرات زیست محیطی هر اپل واچ، آیفون، آیپد، مک، مانیتور خارجی، اپل تی وی و هوم پاد فعلی را با توجه به مواد اولیه، تولید، بسته بندی و حمل و نقل نشان می‌دهد. لیزا جکسون معاون محیط زیست، سیاست وابتکارات اجتماعی اپل در این خصوص گفته:

امسال ما همچنین درک تاثیر کربن  دستگاه‌های اپل شما و گام‌های خارق‌العاده‌ای که برای کاهش انتشار آن برمی‌داریم را آسان‌تر کرده‌ایم. در گزارش‌های محیط محصول ما، می‌توانید درباره طلای بازیافتی در آیفون، انرژی مورد نیاز آیپد و بسته بندی خارجی مک خود بیاموزید. ما در حال تغییر بسیاری از جنبه‌های روش ساخت فن‌آوری خود هستیم و با گزارش‌های محیط زیستی محصولاتمان خواهید دید که تا چه حد در این راه پیشرفت داشته‌ایم و چقدر از کار‌های سختی که باید در این راه انجام دهیم، باقی مانده است.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما