زنجیره تامین اپل تا سال ۲۰۳۰ تولید کربن را به صفر می‌رساند

اقتصاد ۱۰۰ -اپل در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده که در خنثی کردن تولید کربن به همراه تمامی ۲۵۰ تامین‌کننده خود تا سال ۲۰۳۰ بسیار مصمم است.

زنجیره تامین اپل تا سال ۲۰۳۰ تولید کربن را به صفر می‌رساند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،اپل به تازگی اعلام کرده که بیش از ۲۵۰ تامین کننده آن، متعهد به استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر برای تمام تولیدات این شرکت تا سال ۲۰۳۰ هستند. این غول دنیای تکنولوژی گفته که شرکای تولیدی آن اکنون از بیش از ۱۳ گیگاوات برق تجدیدپذیر پشیبانی می‌کنند که در سال گذشته نزدیک به ۳۰ درصد افزایش داشته است.

اپل به هدف خود مبنی بر خنثی کردن کربن برای هر محصولی که تا سال ۲۰۳۰ تولید می‌کند متعهد است و ۴٫۷ میلیارد دلار در اوراق قرضه سبز برای کمک به تامین مالی گسترش راه حل‌های انرژی پاک و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در سراسر جهان اختصاص می‌دهد.

تیم کوک مدیر عامل اپل گفته:

در اپل ما نسبت به فعالیت‌های خود در مورد به صفر رساندن تولید کربن متعهد هستیم و هر روز در حال ایجاد نوآوری در کار هستیم تا به سرعت در تغییرات مثبت آب و هوایی فراتر رویم. ما با شرکای خود در سراسر جهان، انرژی‌های تجدیدپذیر بیشتری را به زنجیره تامین جهانی خود اضافه می‌کنیم و در فن‌آوری‌های سبز آینده سرمایه‌گذاری می‌کنیم. مقیاس این چالش بسیار زیاد است، اما عزم ما نیز برای رویارویی با آن بیشتر است.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما