بخشی از مشخصات فنی سری هواوی واچ ۴ با قرارگیری در دو گواهی فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - نسخه جدید سری ساعت‌های هوشمند هواوی احتمالا با شبکه 4G و شارژ ۵ واتی عرضه خواهد شد.

بخشی از مشخصات فنی سری هواوی واچ ۴ با قرارگیری در دو گواهی فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،همانطور که می‌دانیم، هواوی در حال ساخت و توسعه نسل جدید سری‌ ساعت‌های هوشمند خود موسوم به سری هواوی واچ ۴ است که احتمالا شامل دو مدل هواوی واچ ۴ و هواوی واچ ۴ پرو می‌شود. تا به امروز، شایعات مختلف اذعان داشته‌اند که این سری ساعت هوشمند با بهره‌گیری از ماده زیرکن (Zircon)‌ ساخته خواهد شد و به قابلیت اتصال ماهواره‌ای مجهز خواهد بود. حالا به تازگی سری هواوی واچ ۴ در دو گواهی مختلف ثبت شده است و بخشی از مشخصات فنی آن‌ها در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

طبق این گزارش، دو مدل ساعت هواوی واچ ۴ و هواوی واچ ۴ پرو با شناسه‌ مدل‌های ARC-AL00، MDS-AL10 و MDS-AL00 در گواهی Wi-Fi Alliance لیست شده است. در لیست این گواهی، هواوی واچ ۴ با شناسه مدل ARC-AL00 ثبت شده است در حالی که دو شناسه مدل دیگر به نسخه پرو سری هواوی واچ ۴ اشاره دارد. شناسه‌ مدل‌های این دو ساعت از کلمه‌های Medusa و Arch گرفته شده است که به ترتیب با هواوی واچ ۴ پرو و واچ ۴  مرتبط است. براساس اطلاعات قرار گرفته در این گواهی، سری هواوی واچ از وای‌فای ۲٫۴ گیگاهرتزی پشتیبانی خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که به همراه این گواهی، ساعت هواوی واچ ۴ در گواهی 3C نیز ثبت شده است که اطلاعات مربوط به سرعت شارژ آن را فاش ساخته است. در این راستا، این ساعت هوشمند از شارژ ۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین هواوی واچ ۴ از شبکه 4G نیز برخوردار خواهد بود که احتمالا به صورت سیم‌کارت دیجیتالی خواهد بود. 

انتهای پیام

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما