هواوی از نوا 10 نسخه جوانان در چین رونمایی کرد

اقتصاد ۱۰۰ - همانطور که می‌دانید، وضعیت هواوی در بازار جهانی به دلیل تحریم‌های اعمال‌شده از سوی ایالت متحده و غیبت سرویس‌های گوگل، چندان مطلوب نیست و درحال‌حاضر فروش خوبی را تجربه نمی‌کند‌.

هواوی از نوا 10 نسخه جوانان در چین رونمایی کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از سخت افزارمگ ،هواوی در هفته‌های اخیر چند محصول میان‌رده نوا معرفی کرده‌است که نوا 10 نسخه جوانان نیز یکی از آنها می‌باشد. در حالی که طراحی کلی این گوشی آشنا به‌نظر می‌رسد و در مقایسه با همتای خود، nova 10 SE تغییر چندانی نکرده‌است، این نسخه پنل OLED را کنار گذاشته و صفحه‌نمایش اقتصادی‌تر 6.78 اینچی FHD+ با رزولوشن 2388×1080 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتز را جایگزین آن می‌کند. در این محصول کماکان شاهد ماژول دوربین بیضی‌شکل روی پنل پشتی و نمایشگر تخت با حفره کروی‌شکل در قسمت جلویی خواهیم بود. این دستگاه دارای ضخامت 7.94 میلی‌متری و وزن 191 گرمی است.

نوا 10 نسخه جوانان هواوی

این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 680 می‌باشد که بر پایه فرآیند 6 نانومتری TSMC تولید شده‌است و دارای پردازنده گرافیکی آدرنو 610 است. این نسخه از 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی نیز با شارژ سریع سیمی 66 وات نیز انرژی قطعات این گوشی را تأمین می‌کند. محصول موردبحث به‌صورت پیش‌فرض سیستم عامل داخلی هواوی با نام هارمونی او اس 2.0 را اجرا می‌کند.

درمورد دوربین‌ها، اسن محصول جدید هواوی دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که بوسیله دوربین 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و دو سنسور تکمیلی 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق همراهی می‌شود. در جلو نیز شاهد دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هستیم که داخل حفره پانچ بالای نمایشگر تعبیه شده‌است. علاوه‌براین، این دستگاه دارای حسگر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون است.

نوا 10 نسخه جوانان هم‌اکنون در وب‌سایت vmall.com در چین دردسترس است. این نسخه در رنگ‌های آبی کریستالی یا مشکی نیمه‌شب عرضه می‌شود. قیمت این گوشی از 1699 یوان (246 دلار) برای نسخه 8 گیگابایت رم/128 گیگابایت داخلی شروع می‌شود و به 1899 یوان (275 دلار) برای مدل 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی می‌رسد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما