شیائومی میکس فولد ۳ احتمالا نیمه دوم سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - نسخه جدید گوشی تاشو شیائومی به مانند نسل قبلی در ماه اوت رونمایی خواهد شد.

شیائومی میکس فولد ۳ احتمالا نیمه دوم سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،گوشی اصلی و بزرگ بعدی شیائومی برای بازار چین محصول پرچمدار شیائومی ۱۳ الترا است که طبق تایید این برند چینی روانه بازارهای جهانی نیز خواهد شد. براساس آنچه شایعات ادعا کرده‌اد، این گوشی پرمیوم در ماه آوریل سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. حالا به تازگی گزارشی جدید منتشر شده است که اذعان دارد نسل جدید گوشی تاشو شیائومی موسوم به شیائومی میکس فولد ۳ احتمالا در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

براساس این گزارش که توسط افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است، شیائومی میکس فولد ۳ به مانند نسل قبلی خود یعنی میکس فولد ۲ در ماه اوت میلادی معرفی خواهد شد. در این راستا، شیائومی میکس فولد ۲ در تاریخ ۲۶ اوت سال ۲۰۲۲ معرفی شد و به نظر می‌رسد نسخه جدید این گوشی نیز در تاریخ مشابه رونمایی شود. 

شایان ذکر است اخیرا یک افشاگر ادعا کرد که چهار گوشی پرمیوم آینده شیائومی از درگاه USB 3.2 بهره خواهند برد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود شیائومی میکس فولد ۳ نیز جزو این محصولات باشد و با درگاه USB 3.2‌ روانه بازار شود. به علاوه، شایعه‌ای دیگر اذعان داشت که گوشی تاشو جدید شیائومی به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5X و دو نسخه حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی/ یک ترابایتی UFS 4.0 مجهز خواهد بود. البته انتظار می‌رود در طی ماه‌های جاری گزارش‌های بیشتری پیرامون شیائومی میکس فولد ۳ منتشر شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که برای یادآوری، شیائومی میکس فولد ۲ از نمایشگر داخلی ۸٫۰۲ اینچی ۱۲۰ هرتزی و نمایشگر خارجی ۶٫۵۶ اینچی بهره می‌برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است که با کانفیگ حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت روانه بازار شده است. منبع تغذیه شیائومی میکس فولد ۲ باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ واتی است. پنل پشتی این گوشی نیز میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی است. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما