شیائومی برنامه‌ای برای عرضه سری 13S ندارد

اقتصاد ۱۰۰ - مدیر عامل شرکت شیائومی به تازگی اعلام کرده که این شرکت برنامه‌ای برای عرضه سری گوشی‌های شیائومی 13S نداشته و این آپگرید میان نسلی را کنار گذاشته است.

شیائومی برنامه‌ای برای عرضه سری 13S ندارد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،اکنون که تنها چند روز تا عرضه نسخه جهانی سری گوشی‌های شیائومی ۱۳ فاصله داریم؛ مدیر عامل و بنیان گذار این شرکت یعنی آقای «لی جون» به تازگی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده که آنها برنامه‌ای برای عرضه سری شیائومی 13S به بازار ندارند.

پرچمداران پیشین این شرکت یا همان سری شیائومی 12S، تنها شش ماه پس از عرضه سری شیائومی ۱۲ معرفی شده و در آنها شاهد استفاده از چیپست‌های جدید‌تر و همچنین بهبود‌های جزئی سیستم دوربین بودیم. اما اینطور که به نظر می‌رسد؛ شیائومی دیگر قصد آپگرید‌های میان نسلی را ندارد.

گوشی‌های شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو، در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ روانه بازار چین شده و قرار است که نسخه جهانی آنها نیز طی رویداد MWC بارسلونا معرفی شوند. با استناد به شایعات، گوشی شیائومی ۱۳ لایت نیز احتمالا در ماه‌های آتی معرفی شده و شیائومی ۱۳ الترا نیز در راه است.


 

درباره تصمیم شیائومی برای کنار گذاشتن آپگرید‌های میان نسلی چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، آیا این تصمیم صحیحی بوده یا نهایتا به ضرر شیائومی تمام می‌شود؟ 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا و سکه در شروع چهارمین روز هفته با افزایش بازگشایی شد.

اخبار سلامت

سینما در سینما