رندر و مشخصات گوشی تاشو هوآوی میت X3 فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - هواوی در حال آماده‌سازی نسل جدید گوشی تاشو خود است که ظاهرا با نام هواوی میت X3 راهی بازار می‌شود. حالا به لطف افشای رندر و مشخصات این گوشی، می‌توانیم به خیال راحت به جزئیات آن بپردازیم.

رندر و مشخصات گوشی تاشو هوآوی میت X3 فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازدیجی کالامگ ، مکانیسم این گوشی تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد و این یعنی با یک گوشی تاشو افقی سروکار داریم. نمایشگر بیرونی هم ابعاد بزرگی دارد که دوربین سلفی در یک حفره در بخش فوقانی آن تعبیه شده است. در نمایشگر داخلی خبری از دوربین سلفی نیست و کاربران صرفا با دوربین‌های قرار گرفته در بخش بیرونی می‌توانند عکس بگیرند.

هنوز اندازه‌ی نمایشگر داخلی و بیرونی فاش نشده ولی می‌دانیم که نمایشگر داخلی از رزولوشن ۲K بهره می‌برد. قلب تپنده‌ی آن چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است که البته با توجه به تحریم‌های آمریکا، این گوشی با نسخه‌ی ۴G چیپست موردنظر راهی بازار می‌شود. از دیگر ویژگی‌های فاش شده از آن می‌توانیم به بهره‌گیری از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم که از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی استفاده می‌کند و در کنار آن اولترا واید مبتنی بر سنسور IMX688 و دوربین پریسکوپی دارای سنسور قرار دارد. این گوشی قرار است با جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل HarmonyOS راهی بازار شود و طبق شایعات منتشر شده، از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد هواوی میت X3 در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۳ به دست کاربران می‌رسد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما