گلکسی زد فلیپ ۵ احتمالا بزرگ‌ترین نمایشگر کاور بین گوشی‌های تاشو صدفی را خواهد داشت

اقتصاد ۱۰۰ - نمایشگر بیرونی گوشی تاشو سامسونگ احتمالا بیشتر از ۳ اینچ اندازه خواهد داشت.

گلکسی زد فلیپ ۵ احتمالا بزرگ‌ترین نمایشگر کاور بین گوشی‌های تاشو صدفی را خواهد داشت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال توسعه و ساخت نسل جدید گوشی‌های تاشو خود موسوم به گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ است. با توجه به سابقه معرفی گوشی‌های سری فلیپ و فولد، انتظار می‌رود نسل جدید این گوشی‌های تاشو سه‌ماهه چهارم سال میلادی ۲۰۲۳ رونمایی شود. تا به امروز، گزارش‌های زیادی پیرامون گوشی گلکسی زد فولد ۵ در دسترس کاربران قرار گرفته است ولی حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اولین جزئیات درباره مشخصات فنی گلکسی زد فلیپ ۵ فاش شده است. 

طبق این گزارش که توسط افشاگری برجسته به نام Ice Uinverse به اشتراک گذاشته شده است، نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ بزرگ‌تر از نمایشگر کاور ۳٫۲۶ اینچی اوپو فایند N2 فلیپ خواهد بود. قبلا نیز راس یانگ، افشاگر و تحلیلگر برجسته صنعت نمایشگر، ادعا کرده بود که نمایشگر خارجی گوشی تاشو سامسونگ بیشتر از ۳ اینچ اندازه خواهد داشت. حالا Ice Universe با گزارش جدید خود به نوعی ادعای راس یانگ را تایید می‌کند. برای مقایسه، گلکسی زد فولد ۴ از نمایشگر کاور ۱٫۹ اینچی بهره می‌برد. 

شایان ذکر است نمایشگر کاور گلکسی زد فولد ۴ قابلیت‌های محدودی دارد و به طور مثال تنها می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها را نشان دهد و یا تصاویر ثبت شده را به نمایش بگذارد. در این راستا، احتمال دارد غول فناوری کره جنوبی با توجه به بزرگ‌تر شدن نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ قابلیت‌های جدیدی مانند نرم‌افزارهای اختصاصی را برای آن توسعه دهد تا توجه طیف بیشتری از کاربران را به خود جلب کند. همچنین در گذشته شایعه شده بود که گلکسی زد فلیپ ۵ از طراحی لولای جدیدی بهره خواهد برد که احتمالا بریدگی نمایشگر داخلی را کمتر از قبل می‌کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که جزئیات بسیار کمی درباره گلکسی زد فلیپ ۵ منتشر شده است ولی انتظار می‌رود به مانند سری گلکسی اس ۲۳، دو گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ نیز به نسخه اختصاصی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز باشند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما