ماکت گوشی تاشو پیکسل فولد ابعاد و لولای آن را نشان می‌دهد

اقتصاد ۱۰۰-اولین گوشی تاشو گوگل احتمالا عریض‌تر و نازک‌تر از گلکسی زد فولد ۴ خواهد بود.

ماکت گوشی تاشو پیکسل فولد ابعاد و لولای آن را نشان می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازجی اس ام ،یک ماه پیش رندرهایی از گوشی تاشو گوگل موسوم به پیکسل فولد فاش شد که طراحی کلی آن را نشان می‌داد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری از نسخه ماکت پیکسل فولد توسط یوتیوبری به نام Dave2D به اشتراک گذاشته شده است که ابعاد دقیق و مکانسیم لولای این گوشی تاشو را تایید می‌کند. از آنجایی که این یوتیوبر ادعا کرده است ابعاد و طراحی نسخه ماکت پیکسل فولد دقیق است، جزئیات طراحی گوشی تاشو گوگل مانند محل قرارگیری دوربین، مکانیسم لولا نمایشگر داخلی و ابعاد کلی مشابه مدل نهایی خواهد بود.

طبق این گزارش، گوشی پیکسل فولد با ضخامت ۵٫۷ سانتی‌متری خود (در حالت باز شده) به یکی از نازک‌ترین گوشی‌های تاشو بازار بدل خواهد شد. با توجه به این موضوع، پیکسل فولد در حالت باز شده نازک‌تر از پرچمدار تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۴ خواهد بود. به علاوه، Dave2D اذعان داشته است لولای نمایشگر داخلی پیکسل فولد به مانند مکانسیم لولای اوپو فایند N2 به طور کامل بسته خواهد شد و هیچ حفره‌ای در بین آن به وجود نمی‌آید. برای مقایسه، در بین لولای گوشی گلکسی زد فولد ۴ در هنگام بسته شدن فضایی خالی ایجاد می‌شود.

شایان ذکر است این یوتیوبر تصاویری ساختگی از نمایشگر داخلی و خارجی این گوشی را در اختیار کاربران قرار داده است که طراحی کلی آن‌ها را نشان می‌دهد. در این راستا، نمایشگر کاور پیکسل فولد در حدود ۵٫۷ اینچی خواهد بود و از رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۱۲۰۰ بهره خواهد برد. اگر این اطلاعات درست باشد، نمایشگر کاور گوشی تاشو گوگل مقداری عریض‌تر از نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد ۴ خواهد بود. همانطور که در تصاویر مشخص است، نمایشگر داخلی این گوشی نیز از حاشیه نسبتا زیادی در بخش‌های بالا و پایین بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد دوربین سلفی در حاشیه بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما