گلکسی زد فولد ۵ به دوربین اصلی و تله‌فوتو جدیدی مجهز خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ احتمالا از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

گلکسی زد فولد ۵ به دوربین اصلی و تله‌فوتو جدیدی مجهز خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازجی اس ام ، سامسونگ سال پیش گلکسی زد فولد ۴ را با دوربین‌ جدید 50 مگاپیکسلی روانه بازار کرد که در مقایسه با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی گلکسی زد فولد ۳ بهبود بزرگی محسوب می‌شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد نسل جدید این گوشی موسوم به گلکسی زد فولد ۵ با بروزرسانی بزرگی در زمینه دوربین اصلی و سنسور تله‌فوتو همراه خواهد بود که می‌تواند نظر کاربران را به سمت این گوشی تاشو موردانتظار جلب کند.

 گلکسی زد فولد ۵ از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در این راستا، به نظر می‌رسد این دوربین مد نظر همان سنسور به کار رفته در گلکسی اس 22 الترا خواهد بود. به علاوه، سنسور تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی گلکسی زد فولد ۴ نیز جای خود را به سنسور تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری جدیدی خواهد داد که در گلکسی زد فولد ۵ به کار می‌رود. لنز فوق عریض نیز به مانند نسل قبلی 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

شایان ذکر است که اکثر کاربران از عملکرد متوسط دوربین گوشی‌های تاشو علی‌رغم قیمت بالای آن‌ها شکایت داشته‌اند و به نوعی خواهان توجه بیشتر تولید‌کنندگان به تجربه عکاسی کاربران هستند. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد سامسونگ با بهبود چشمگیر دوربین‌های گلکسی زد فولد ۵ پاسخ مناسبی به انتقادات کاربران خواهد داشت. البته باید اشاره کرد که سامسونگ سال پیش دوربین‌های گلکسی زد فولد ۴ را بروز کرد و تغییر ساختار دوربین در گلکسی زد فولد ۵ چندان منطقی نیست. با این وجود، بهبود دوربین‌های نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ قطعا طرفداران گوشی‌های تاشو را خوشحال خواهد کرد.

در نهایت، نشریه The Pixel در گزارش خود همچنین ادعا کرده است که گلکسی زد فولد ۵ از محفظه اختصاصی قلم هوشمند اس پن برخوردار خواهد بود. براساس این گزارش، محفظه قلم اس پن به طوری ساخته و در گوشی قرار داده شده است که ضخامت آن را در مقایسه با گلکسی زد فولد ۴ بیش از حد افزایش ندهد. در مجموع، انتظار می‌رود اگر این گزارش درست باشد گلکسی زد فولد ۵ به بهترین گوشی تاشو سال 2023 بدل خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما