وان پلاس در سه ماهه سوم امسال قصد ورود به بازار گوشی‌های تاشو را دارد

اقتصاد ۱۰۰ -شرکت وان پلاس در روز گذشته به طور رسمی اعلام کرد که قصد ورود به بازار گوشی‌های تاشو رو داشته و اکنون نیز رندری از گوشی تاشو این شرکت منتشر شده است.

وان پلاس در سه ماهه سوم امسال قصد ورود به بازار گوشی‌های تاشو را دارد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،در روز گذشته، شرکت وان پلاس رویدادی را برگزار کرد که در آن شاهد عرضه جهانی پرچمدار آنها یعنی گوشی وان پلاس ۱۱ و همچنین رونمایی از تبلت وان پلاس پد بودیم. این شرکت همچنین به طور رسمی اعلام کرد که قصد ورود به بازار گوشی‌های تاشو در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ را دارد.

وان پلاس به احتمال زیاد، قصد عرضه دو گوشی تاشو به بازار را داشته؛ زیرا مدتی پیش نام‌های وان پلاس وی فولد و وان پلاس وی فلیپ را به طور رسمی ثبت کرده بود که شباهت زیادی نیز به نام گوشی‌های تاشو شرکت سامسونگ دارند. خبرگزاری GizChina نیز به مناسبت تایید این امر توسط وان پلاس، رندری را از ظاهر احتمالی گوشی تاشو وی فولد این شرکت منتشر کرده است.

به احتمال زیاد، وان پلاس وی فولد و وی فلیپ شباهت زیادی به گوشی‌های تاشو اوپو فایند N2 و فایند N2 فلیپ خواهند داشت. وان پلاس مدتی پیش، به یکی از زیر مجموعه‌های اوپو تبدیل شده و از آن زمان، محصولات این دو شرکت از نظر طراحی و مشخصات به یکدیگر نزدیک هستند. با توجه به عرضه نسخه جهانی محصولات تاشو توسط برند‌های چینی دیگری چون آنر و ویوو در سال جاری، به نظر رسیده که بازار این گوشی‌ها همچنان رو به گسترش بوده و برند‌های چینی نیز عزم راسخی برای ورود به آن دارند.

درباره ظاهر احتمالی گوشی تاشو وی فولد و فعالیت‌های وان پلاس در چند وقت اخیر چه فکر می‌کنید؟ آیا در این محصولات شاهد نوآوری بوده یا صرفا با همان گوشی‌های تاشو اوپو با نام و طراحی نسبتا مشابهی روبرو هستیم؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما