اولین عکس از وان پلاس 11R لو رفت

اقتصاد ۱۰۰ -امروز تصویر رندری جدیدی از وان پلاس 11R منتشر شد که طراحی آن را نشان می‌دهد.

اولین عکس از وان پلاس 11R لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،همانطور که می‌دانیم، پرچمدار برند وان پلاس یعنی وان پلاس ۱۱ قرار است در تاریخ ۷ فوریه مصادف با ۱۸ بهمن روانه بازارهای جهانی شود. در حالی که ستاره اصلی رویداد Cloud 11 این پرچمدار خواهد بود، گوشی دیگری به نام وان پلاس 11R نیز در همین رویداد معرفی خواهد شد که نسخه ضعیف‌شده وان پلاس ۱۱ محسوب می‌شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد علی‌رغم آن که این دو گوشی از مشخصات فنی متفاوتی بهره می‌برند به احتمال زیاد از طراحی مشابه‌ای برخوردار باشند. 

طبق این گزارش، افشاگری برجسته به نام Ice Universe تصویری رندری از وان پلاس Ace 2 منتشر کرده است که نشان می‌دهد پنل پشتی این گوشی دقیقا از زبان طراحی وان پلاس ۱۱ پیروی می‌کند. در این راستا، گزارش‌های زیادی ادعا کرده‌اند وان پلاس 11R نسخه بازار جهانی وان پلاس Ace 2 خواهد بود چرا که قبلا نیز وان پلاس 10R به عنوان مدل بازار جهانی وان پلاس Ace عرضه شد. در نتیجه، وان پلاس 11R نیز در واقع از طراحی مشابه وان پلاس ۱۱ بهره خواهد برد. البته تفاوت‌هایی نیز بین این دو گوشی دیده می‌شود که بیشتر مربوط به جزئیات فنی آن‌ها می‌شود. 


 

از این تفاوت‌های بین وان پلاس ۱۱ و وان پلاس 11R می‌توان به نبود لوگوی برند دوربین هسل‌بلاد اشاره کرد که بیانگر پشتیبانی نکردن وان پلاس 11R از فناوری‌های پردازش تصاویر هسل‌بلاد است. به علاوه، به نظر می‌رسد سنسور تله‌فوتو نیز از این گوشی حذف شده است. همچنین باید اشاره کرد که طراحی درخشان وان پلاس ۱۱ جای خود را به جلای مات در وان پلاس 11R داده است. البته همه این تغییرات توجیه‌پذیر است چرا که وان پلاس قصد داشته است قیمت گوشی خود را پایین بیاورد و آن را به یک محصول مقرون به صرفه بدل کند. 

شایان ذکر است تایید شده است که وان پلاس 11R به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود. شایعات قبلی نیز اذعان داشته‌اند که وان پلاس 11R از نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با لبه‌های خمیده و رزولوشن تصویر 1.5K بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. پنل پشتی وان پلاس 11R نیز میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. منبع تغذیه این گوشی نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که در خبری مشابه، برند وان پلاس رسما اعلام کرد که وان پلاس Ace 2 نیز در تاریخ ۱۸ بهمن در چین معرفی خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما